تاریخ عرضه گوشی تاشوی گوگل پیکسل نوت پد فاش شد - تکفارس 
تاریخ عرضه گوشی تاشوی گوگل پیکسل نوت پد فاش شد - تکفارس 
تاریخ عرضه گوشی تاشوی گوگل پیکسل نوت پد فاش شد - تکفارس 

تاریخ عرضه گوشی تاشوی گوگل پیکسل نوت پد فاش شد

مهدی حلوائی
۱۵ مهر ۱۴۰۱ - 11:35
گوگل پیکسل نوت پد

گوگل روز گذشته از گوشی‌های سری پیکسل ۷ و اولین ساعت هوشمند خود با نام پیکسل واچ رونمایی کرد. برخی از کاربران همچنین منتظر رونمایی از اولین گوشی تاشوی این شرکت بودند اما متاسفانه چنین چیزی در رویداد روز گذشته اتفاق نیفتاد. حالا راس یانگ (Ross Young)، تحلیل‌گر مشهور DSCC، امروز تاریخ عرضه‌ی این محصول را فاش کرده است.

مطالب مرتبط:

در حال حاضر هنوز به‌طور دقیق مشخص نیست که نام گوشی تاشوی شرکت گوگل چه خواهد بود اما گزارش منتشرشده در اوایل سال جاری میلادی به عرضه‌ی این گوشی با نام پیکسل نوت پد و با قیمتی کمتر از گوشی‌های تاشوی سامسونگ اشاره داشته است. حالا راس یانگ در جدیدترین گزارش خود اعلام کرده است که این گوشی در سه‌ماهه‌ی اول سال ۲۰۲۳ به بازار عرضه می‌شود.

گوگل پیکسل نوت پد

بر اساس گمانه‌زنی‌های قبلی، پیکسل نوت پد از طراحی مشابه گوشی اوپو فایند N برخوردار بوده و ترکیب دوربین‌های آن شامل دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی (حسگر سونی IMX787)، فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی (حسگر سونی IMX386)، تله‌فوتوی ۱۰.۸ مگاپیکسلی (حسگر سامسونگ S5K3J1) و دوربین سلفی داخلی ۱۰.۸ مگاپیکسلی (حسگر S5K3J1) و بیرونی ۸ مگاپیکسلی (حسگر سونی IMX355) خواهد شد.

همچنین گفته می‌شود که پیکسل نوت پد به یکی از تراشه‌های داخلی تنسور مجهز می‌شود اما در حال حاضر هنوز مشخص نیست که گوگل در این گوشی از تراشه‌ی جدید تسنور G2، که سری پیکسل ۷ از آن بهره می‌برند، استفاده کند. انتظار می‌رود که پیکسل نوت پد از اندروید ۱۳، رم ۱۲ گیگابایتی و ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی نیز بهره ببرد.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید