مشخصات کلیدی و طراحی موتورولا اج ۳۰ اولترا فاش شد - تکفارس 
مشخصات کلیدی و طراحی موتورولا اج ۳۰ اولترا فاش شد - تکفارس 

مشخصات کلیدی و طراحی موتورولا اج ۳۰ اولترا فاش شد

مهدی حلوائی
۱۳ شهریور ۱۴۰۱ - 18:31
موتورولا اج 30 اولترا

قرار است که موتورولا رویدادی را در تاریخ ۱۷ شهریور برگزار و گوشی‌های جدید سری اج (Edge) را در آن معرفی کند. در حال حاضر این شرکت هنوز نام گوشی‌های جدید خود را اعلام نکرده است اما گفته می‌شود که یکی از آن‌ها اج ۳۰ اولترا نام داشته و حالا اون بلس (Evan Blass)، افشاگر سرشناس و معتبر، ویدیویی رسمی از این گوشی را منتشر کرده است که طراحی و مشخصات کلیدی آن را نشان می‌دهد.

موتورولا اج 30 اولترا

موتورولا اج ۳۰ اولترا از نمایشگر اولد پلاستیکی با حفره‌ی پانچ هول برای دوربین سلفی بهره برده و در قسمت پشتی آن از سه دوربین، از جمله دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی، استفاده شده است. این گوشی همچنین به تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ مجهز شده و از شارژ ۱۲۵ واتی پشتیبانی می‌کند. در قسمتی از ویدیوی منتشرشده به استفاده‌ی این گوشی از درگاه USB-C و پشتیبانی آن از فناوری صوتی دالبی اتموس (Dolby Atmos) نیز اشاره شده است.

در حال حاضر هنوز سایز باتری موتورولا اج ۳۰ اولترا مشخص نشده اما ظاهراً این گوشی با ۷ دقیقه شارژ تا ۱۲ ساعت روشن می‌ماند. به‌طور کلی به‌نظر می‌رسد که این گوشی نسخه‌ی دیگری از موتورولا X30 پرو بوده که قبلاً در کشور چین عرضه شده بود. در صورتی که این موضوع صحت داشته باشد، موتورولا اج ۳۰ اولترا از نمایشگر ۶.۷ اینچی با نرخ تازه‌سازی ۱۴۴ هرتز، حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر، دوربین سلفی ۶۰ مگاپیکسلی، فوق عریض ۵۰ مگاپیکسلی و تله‌فوتوی ۱۲ مگاپیکسلی بهره خواهد برد.

نظر شما در مورد گوشی‌های موتورولا چیست؟ به‌نظر شما این شرکت باید چه قابلیت‌هایی را به نسل جدید گوشی‌های خود اضافه کند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید