ترکیب رنگ بندی موتورولا اج ۳۰ نئو مشخص شد - تکفارس 
ترکیب رنگ بندی موتورولا اج ۳۰ نئو مشخص شد - تکفارس 

ترکیب رنگ بندی موتورولا اج ۳۰ نئو مشخص شد

مهدی حلوائی
۷ شهریور ۱۴۰۱ - 15:59
موتورولا اج 30 نئو

مدتی پیش مشخصات گوشی موتورولا اج ۳۰ نئو (که با نام موتورولا اج ۳۰ لایت نیز شناخته می‌شود) در دیتابیس گیک بنچ فاش شد و حالا تصاویری از این گوشی توسط اون بلس، افشاگر سرشناس و معتبر، منتشر شده که طراحی و ترکیب رنگ‌بندی آن را نشان می‌دهند.

همان‌طور که در تصاویر زیر مشاهده می‌کنید، موتورولا اج ۳۰ نئو در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای، سبز و بنفش طراحی شده است. بر اساس گزارش‌‌های قبلی، این گوشی از نمایشگر اولد ۶.۲۸ اینچی با وضوح +FHD و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز بهره برده و به تراشه‌ی اسنپدراگون ۶۹۵، ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی مجهز شده است.

گفته می‌شود که ترکیب دوربین‌های موتورولا اج ۳۰ نئو شامل دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی با لرزش‌گیر اپتیکال و دوربین فوق‌ عریض ۱۳ مگاپیکسلی می‌شود. از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به باتری ۴،۰۲۰ میلی‌آمپرساعتی و پشتیبانی از فست شارژ ۳۰ واتی اشاره کرد. قرار است که موتورولا این گوشی را در طی یک تا دو هفته‌ی آینده معرفی کند.

نظر شما در مورد گوشی‌های شرکت موتورولا چیست؟ به‌نظر شما این شرکت باید چه قابلیت‌هایی را به گوشی‌های جدید خود اضافه کند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید