آشنایی با آژانس دیجیتال مارکتینگ ادتواپ - تکفارس 
آشنایی با آژانس دیجیتال مارکتینگ ادتواپ - تکفارس 
آشنایی با آژانس دیجیتال مارکتینگ ادتواپ - تکفارس 

آشنایی با آژانس دیجیتال مارکتینگ ادتواپ

کسری نراقی
۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - 23:45
آشنایی با آژانس دیجیتال مارکتینگ ادتواپ - تکفارس 

تو دنیای الان کسب و کار ها دیگه فقط به مغازه های توی کوچه خیابون محدود نمیشن . در حال حاضر همه شبکه های اجتماعی  از اینستاگرام گرفته تا یوتیوب و واتس اپ، همگی محل فعالیت بیزنس های آنلاین هستن. و جالبیش اینه که هر نوع بیزینسی از شیر مرغ گرفته تا جون ـآدمیزاد از طریق فضای مجازی قابل دسترس هست. و همون طور که می دونید مسئله کلیدی  و مهم برای همه ی بیزنس ها فروش و مشتری هستش .


در یک دهه اخیر هم، لااقل توی ایران، کسب و کار های آنلاین پیشرفت صعودی داشتن. به طوری که همه افراد چه افرادی که ساکن پایتحت هستند و چه افرادی که  ساکن روستاها هستن به دنبال کسب درآمد از طریق آنلاین هستن. حالا این کسب و کار ها برای اینکه محصولشون به فروش بره و یا بتونن خودشون رو به مشتری ها معرفی کنن و به چشم مشتری بیان نیاز به چی دارن؟ بازاریابی!


حالا اگه یه بیزنس داریم که محصول یا خدماتی داره که می خواد ارائه بده و نیاز به رشد کردن داره باید چکار کنیم؟ کجا بریم تبلیغ کنیم؟ اول از همه بهترین ویترینی که محصولتون می تونه توش بهتر دیده بشه، اینستاگرامه. بازاریابی کردن تو اینستاگرام فوت و فن های خودشو داره.


اگه در این زمینه تخصص ندارید، نیاز به یک نیروی متخصص دارید. نیرو های متخصصی که در این زمینه کار می کنن آژانس های بازاریابی ان. توی این موردی که شما به صورت آنلاین دارین از بیزنس تون کسب در آمد می کنید، نیاز به آژانس های بازاریابی دیجیتال دارید. یکی از این آژانس هایی که این کارو انجام میده آژانس دیجیتال مارکتینگ ادتواپ هست. این آژانس یه تیم خفن کارکشته با ده سال سابقه در بازاریابی آنلاین داره.
قبل از اینکه ادتواپ رو معرفی کنم، بیاین بهتون بگم کار آژانس های بازاریابی دیجیتال چی هستن.

آشنایی با آژانس دیجیتال مارکتینگ ادتواپ - تکفارس 

آژانس بازاریابی دیجیتال چیست؟


تمرکز آژانس های دیجیتال مارکتینگی مثل ادتواپ اول از همه بر روی بازاریابی کردن برای کسب و کار و بیزنس شما در دنیای آنلاین هست. این کار از طریق طراحی وبسایت، سئو، بازاریابی محتوایی، تبلیغات آنلاین پولی، شبکه های اجتماعی و بازاریابی از طریق ایمیل انجام می شه.


آژانس های بازاریابی دیجیتال برای بازاریابی آنلاین و کسب سود از این فضا استراتژی طراحی می کنن. همونطور که گفتم یکی از جاهایی که این استراتژی ها پیاده میشه، شبکه های اجتماعی هستند. این پلتفرم ها شامل تبلیغات گسترده اینستاگرام، یوتیوب، تلگرام، پینترست، توییتر و … است.



اما این ها تنها بخش خیلی کوچکی از دیجیتال مارکتینگه. بازاریابی آنلاین خیلی فراتر از استفاده از شبکه های اجتماعی و وبسایت هست. شما وقتی به کمک این آژانس ها برای بازاریابی آنلاین استراتژی طراحی می کنید باید بیست و چهارساعته حواستون به عملکرد این استراتژی ها بر روی بیزنس خودتون باشه. باید بدونین که کدوم اقدامات تاثیر مثبت و کدوما تاثیر منفی دارن. این کار باعث میشه بتونید استراتژی تون رو طبق شرایط تغییر بدید.



چرا باید از آژانس های بازریابی دیجیتال استفاده کنیم؟


اول این که توی دوره زمونه بیزنس آنلاین دیگه شما نمی تونید بی برنامه پیش برید. به همین دلیل باید برنامه ریزی داشت. باید برای تبلیغات، برای لانچ محصولات و حتی برای استوری هایی که برای صفحه اینستاگرام تون پست می کنید هم برنامه ریزی کنید. این یعنی شما نیاز به مدیریت پیج اینستاگرام دارید. آژانس های دیجیتال مارکتینگ با افراد متخصصی که دارن این کار رو برای شما انجام میدن.

این متخصصین،شامل استراتژیست ها، مشاورین بازاریابی دیجیتال، تولید کنندگان محتوا و توسعه دهندگان هستند. گرچه، کار هر کدوم از این افراد و گروهشون متفاوته، اما هدفشون یکیه. آزانس های دیجیتال مارکتینگ با چیدن یک برنامه کارآمد بازاریابی باعث پیشرفت بیزنس شما میشن. برای مثال؛ وبسایت شما باید برای کاربری که با اون روبرو میشه ظاهر جذابی داشته باشه. طراحی کاربری آسونی داشته باشه و اطلاعاتی که کاربر دنبالش می گرده به راحتی قابل دسترس باشه.

آشنایی با آژانس دیجیتال مارکتینگ ادتواپ - تکفارس 

وظایف آژانس بازاریابی دیجیتال چیست؟


دو وظیفه مهمی که آژانس های دیجیتال مارکتینگ انجام میدن کسب اطلاعات راجع به بیزنس شما و برجسته کردن اون در فضای آنلاین با به کار گرفتن استراتژی ها و ابزار مختلفه. حالا چند تا از این ابزار ها رو با هم بررسی می کنیم.

تدوین محتوا بر اساس استاندارد های سئو


موتور جستجوگر گوگل برای نشون دادن وبسایت ها و محتوای اون ها به کاربران جستجوگر، الگوریتم های خاصی داره. شناخت این الگوریتم ها مهمه و نیاز به متخصص سئو داره. یکی از کارکردهای آژانس دیجیتال مارکتینگ اینه که با به کار گیری افراد متخصص سئو محتوای وبسایت شما رو طبق استاندارد های گوگل طراحی کنه.


بازاریابی از طریق موتور های جستجو

این مورد زیر مجموعه ای از کارهاییه که یک فرد متخصص در سئو انجام میده. تنها تفاوتش اینه که مربوط به بخش مدیریت فروش از طریق سئو میشه.

بازاراریابی از طریق شبکه های اجتماعی


الان که همه ما چه کوچیک و بزرگ و چه کارفرما و مشتری، با شبکه های اجتماعی سر و کار داریم، بازاریابی از طریق شبکه های اجتماعی مهم ترین و موثر ترین روش بازاریابی دیجیتال محسوب میشه. همینجور که زمان می گذره، بیزنس ها بیش از پیش بر روی تبلیغ و بازاریابی در شبکه های اجتماعی متمرکز میشن. و ما هم به عنوان یک صاحب کسب و کار نباید این فرصت رو از دست بدیم.

بازاریابی از طریق تلفن های همراه کاربران


همه ما و اطرافیان مون حداقل یک تلفن همراه دستمونه و حداقل اپلیکشینی که روش نصبه اینستاگرامه. پس برای بازاریابی باید به این نکته هم توجه کنیم. نقش آژانس های بازاریابی آنلاین هم مدیریت این دسته پلتفرم ها و انتشار تبلیغات موثر در اون هاست. کارشناسانی که در آژانس تبلیغاتی فعالیت می کنند با آگاهی و شناخت صحیح رفتار کاربران، استراتژی هایی برای بازاریابی در این پلتفرم و بقیه اپلیکیشن های موبایلی تدوین می کنند.



شرکت ادتواپ چه خدماتی را ارائه می دهد؟


یکی از حوزه های تخصصی اد تو اپ در زمینه تبلیغ در اینستاگرام و ادمین پیج اینستاگرامه. بقیه خدماتی که آژانس تبلیغاتی ادتواپ ارائه می ده شامل:

  • تبلیغات نتیجه گرا
  • بازاریابی محتوایی
  • طراحی و توسعه
  • •          تبلیغات درون اپلیکیشنی
  • بازاریابی یوتیوب

    چنانچه علاقه مند هستید که با خدمات شرکت ادتواپ به صورت جزئی تر و دقیق تر آشنا بشید به سایت شرکت دیجیتال مارکتینگ ادتواپ مراجعه کنید و از مشاوره رایگان کارشناسان ادتواپ استفاده کنید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید