رکورد ربات Penguin chan در کتاب گینس ثبت شد - تکفارس 
رکورد ربات Penguin chan در کتاب گینس ثبت شد - تکفارس 
رکورد ربات Penguin chan در کتاب گینس ثبت شد - تکفارس 

رکورد ربات Penguin chan در کتاب گینس ثبت شد

سپهر بندزر
۱۴ فروردین ۱۴۰۱ - 13:06
Penguin chan

بخش روبات‌ها با توسعه فناوری‌های انقلابی در حال پیشرفت هستند و البته ممکن است فناوری هنوز بخشی از زندگی روزمره ما نباشد اما به‌آرامی در حال پیشروی است تا در این صنعت به شکل تأثیرگذاری نهادینه شود. دانشمندان در تلاش هستند تا ربات‌های مفیدتری مانند Penguin chan را تولید کنند و در برخی چالش‌های سخت مانند تمیزکردن تمام بخش های ساحل با انسان‌ها جایگزین شوند. بااین‌حال لازم است تا مواردی را امتحان کنند که در آستانه بی‌اهمیتی قرار دارند.

مطالب مرتبط:

Penguin chan کتاب گینس

بعضی از فعالیت‌ها اگرچه ساده هستند، اما ممکن است که در آینده به پیشرفت جالبی دست یابند. یکی از این گزینه‌ها اقدام شگفت‌آور ربات Penguin chan است که توسط یک شرکت ژاپنی ساخته شده و به‌تازگی نام خود را برای طناب زدن در کتاب گینس ثبت کرده است.

این ربات که با بخش‌های مختلف اعضای بدن عروسک ساخته شده، توانسته با ثبت رکورد ۱۷۰ بار طناب زدن در یک دقیقه معروف شود. شرکت سازنده این ربات Rioh نام دارد که در تولید دستگاه‌های کپی و تجهیزات اداره‌ای فعالیت می‌کند و گروه Penta_x  که در این شرکت تشکیل شده توانسته با ترکیب اعضای بدن عروسک Penguin chan این ربات را برای رکورد گینس آماده کند.

ربات Penguin chan در اوایل ماه مارس مورد آزمایش قرار گرفت و پس از اعلام داور مبنی بر ثبت رکورد گینس عنوان بیشترین تعداد پرش در ۱ دقیقه را یدک می‌کشد که بسیاری از مردم از وجود چنین رکورد شکنی آگاه نیستند.

جالب است بدانید که اکنون ربات‌ها نیز می‌توانند در کتاب گینس رکورد خود را ثبت کنند و وقتی حرفی از رکورد این ربات در عموم شنیده می‌شود همه شگفت‌زده شوند.

منبع: Gizchina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید