شیائومی قدرتمندترین گوشی ردمی نوت را ۹ فروردین معرفی می کند - تکفارس 
شیائومی قدرتمندترین گوشی ردمی نوت را ۹ فروردین معرفی می کند - تکفارس 

شیائومی قدرتمندترین گوشی ردمی نوت را ۹ فروردین معرفی می کند

افشین نوری
۵ فروردین ۱۴۰۱ - 20:31
شیائومی

شیائومی قصد دارد یک رویداد جهانی در تاریخ ۹ فروردین (۲۹ مارس) برگزار بکند. ما در این رویداد شاهد یک گوشی جدید ردمی نوت خواهیم بود. شیائومی در توییتر خود خبر از معرفی قدرتمندترین گوشی ردمی نوت در این رویداد داده است.

شیائومی متاسفانه جزئیات بیشتری درباره این گوشی منتشر نکرده است اما طبق برخی شایعات، این گوشی احتمالا نسخه جهانی ردمی نوت ۱۱ پرو پلاس ۵G خواهد بود که ماه اکتبر ۲۰۲۱ در چین معرفی شد. این گوشی همچنین در هند با نام ردمی نوت ۱۱ پرو ۵G عرضه شده است. این گوشی هرچند یک گوشی قدرتمند است اما مسلما به پای ردمی نوت ۱۰ پرو ۵G که در برخی کشورها با نام پوکو X3 GT عرضه شده نمی‌رسد.

ردمی نوت ۱۱ 4G

ردمی نوت ۱۱ پرو پلاس ۵G هم‌اکنون مجهز به یک نمایشگر ۶.۶۷ اینچی آمولد با رزولوشن FHD+ و فرکانس ۱۲۰ هرتز است و پردازش آن را تراشه دایمنسیتی ۹۲۰ در کنار رم LPDDR4x و حافظه UFS 2.2 برعهده دارد. دوربین‌های این گوشی شامل یک دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، یک دوربین فوق‌عریض ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی می‌شوند.

سایر مشخصات این گوشی شامل یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع ۱۲۰ وات، دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی، سنسور اثرانگشت کناری و سیستم عامل اندروید ۱۱ با رابط کاربری MIUI 12.5 اشاره کرد.

در هر حال باید منتظر بمانیم و ببینیم نسخه جهانی این گوشی چه مشخصاتی خواهد داشت.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.