اندروید ۱۲ برای گوشی های گلکسی M52 5G و A90 5G عرضه شد - تکفارس
اندروید ۱۲ برای گوشی های گلکسی M52 5G و A90 5G عرضه شد - تکفارس

اندروید ۱۲ برای گوشی های گلکسی M52 5G و A90 5G عرضه شد

مهدی حلوائی
۵ فروردین ۱۴۰۱ - 16:16
گلکسی M52 5G

سامسونگ عرضه‌ی رابط کاربری One UI 4.0 (مبتنی بر اندروید ۱۲) را برای گوشی‌های گلکسی M52 5G و گلکسی A90 5G آغاز کرده است. گلکسی M52 5G میان‌رده‌ای است که در سال گذشته به بازار عرضه شد و گلکسی A90 5G نیز یکی از گوشی‌های پرچمدار سری A بوده که تنها در برخی از بازارها عرضه شده است.

بر اساس گزارش SamMobile، به‌روزرسانی سیستم‌عامل اندروید ۱۲ هم‌اکنون با شماره‌ی ورژن M526BXXU1BVC6 در دسترس کاربران کشور هند قرار گرفته است. این به‌روزرسانی شامل پچ امنیتی ماه مارچ نیز می‌شود. در طرف دیگر، همین به‌روزرسانی در کشور کره‌ی جنوبی با شماره‌ی ورژن A908NKSU4EVC1 برای گوشی گلکسی A90 5G عرضه شده است.

در حال حاضر این به‌روزرسانی در چندین مرحله برای گوشی‌های مذکور عرضه می‌شود و از این رو احتمال عدم دسترسی کاربران به آن تا چند روز آینده وجود دارد. انتظار می‌رود که سامسونگ این به‌روزرسانی را به‌زودی برای سایر کشورها نیز عرضه کند. اندروید ۱۲ اولین به‌روزرسانی بزرگ سیستم‌عامل است که برای گلکسی M52 5G عرضه می‌شود اما گلکسی A90 5G تا به حال دو به‌روزرسانی بزرگ دیگر را نیز دریافت کرده و تنها یک به‌روزرسانی بزرگ دیگر برای آن عرضه خواهد شد.

نظر شما در مورد گوشی‌های سامسونگ چیست؟ آیا از رویکرد سامسونگ در قبال پشتیبانی از گوشی‌های خود رضایت دارید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید