آپدیت اندروید ۱۲ برای گوشی‌های گلکسی A21s، گلکسی A02s و A03s عرضه شد - تکفارس 
آپدیت اندروید ۱۲ برای گوشی‌های گلکسی A21s، گلکسی A02s و A03s عرضه شد - تکفارس 

آپدیت اندروید ۱۲ برای گوشی‌های گلکسی A21s، گلکسی A02s و A03s عرضه شد

افشین نوری
۱۴ تیر ۱۴۰۱ - 20:17
آپدیت اندروید ۱۲ برای گوشی‌های گلکسی A21s، گلکسی A02s و A03s عرضه شد - تکفارس 

سامسونگ آپدیت اندروید ۱۲ را به همره رابط کاربری One UI 4.1 برای سه گوشی گلکسی A21s، گلکسی A02s و گلکسی A03s عرضه کرده است. دو‌ گوشی اول سال ۲۰۲۰ با اندروید ۱۰ معرفی شدند و گوشی سوم سال گذشته با اندروید ۱۱ روانه بازار شد.

آپدییت جدید شامل بهبود برخی اپلیکشن‌های سامسونگ‌ و همچنین شامل قابلیتی برای ویرایش عکس‌های قدیمی می‌شود. همچنین یک قابلیت جدید پرایوسی به شما اجازه خواهد داد تا زمان و مکان عکس‌های خود را قبل از اشتراک‌گذاری حذف کنید.

قابلیت دیگری که در بخش امنیت ارائه شده است نمایش احتمال استفاده اپلیکیشن‌ها از دوربین و میکروفون ‌گوشی شماست. یک ویجت جدید جستجو نیز وجود دارد که قادر به راه‌اندازی مرورگر در حالت مخفی است که امکان ردیابی را حذف خواهد کرد. از طرف دیگر، صفحه کلید سامسونگ‌ اکنون می‌تواند کلمات را به شما پیشنهاد کند. ‌

اندروید ۱۲

آپدیت جدید اندروید ۱۲ شامل قابلیت‌های دیگری مثل بازطراحی ویجت‌های سامسونگ، حالت تصویر در تصویر، ‌حالت تاریک و ‌موارد دیگر می‌شود. این آپدیت با شماره ورژن A217FXXU8DVF6 برای گوشی A21s، شماره A025FXXU4CVF4 برای A02s و شماره A037FXXU1BVFB برای A03s عرضه شده است و به‌تدریج در اختیار همه کاربران قرار خواهد گرفت.

لازم به ذکر است که هر سه گوشی فوق تا چهار سال آپدیت امنیتی را دریافت خواهند کرد.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.