پوستر جدید شیائومی ۱۲، مشخصات آن را نشان می دهد - تکفارس
پوستر جدید شیائومی ۱۲، مشخصات آن را نشان می دهد - تکفارس
پوستر جدید شیائومی ۱۲، مشخصات آن را نشان می دهد - تکفارس

پوستر جدید شیائومی ۱۲، مشخصات آن را نشان می دهد

مهدی حلوائی
۲ دی ۱۴۰۰ - 16:25
شیائومی 12

قرار است که گوشی شیائومی ۱۲ در کنار گوشی‌های شیائومی ۱۲ ایکس و پرو در رویداد روز ۷ دی به‌صورت رسمی رونمایی شود. در حالی که شیائومی چند روز پیش برخی از مشخصات این گوشی را منتشر کرده بود، امروز مشخصات کامل و قیمت آن توسط یکی از افشاگران مشهور به بیرون درز پیدا کرد.

بر اساس پوستر منتشرشده، شیائومی ۱۲ از صفحه نمایش امولد ۶.۲۸ اینچی با پشتیبانی از رزولوشن ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ پیکسل، نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز، رنگ‌های ۱۰ بیتی، +HDR10، دالبی ویژن و میزان روشنایی ۱۶۰۰ نیت استفاده کرده است. همچنین قطر این دستگاه ۶۹.۹ میلی‌متر بوده و وزن آن نیز ۱۸۰ گرم است. پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۱، رم LPDDR5، حافظه‌ی داخلی UFS 3.1، باتری ۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از فست شارژ ۶۷ واتی و شارژ بی‌سیم ۳۰ واتی از دیگر ویژگی‌های این پرچمدار جدید شیائومی خواهد بود.

شیائومی 12

ترکیب دوربین‌های پشتی این گوشی شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با دریچه‌ی f/1.9 و سایز ۱/۱.۲۸ اینچ، دوربین فوق عریض ۱۳ مگاپیکسلی با میدان دید ۱۲۳ درجه و یک دوربین سوم با پشتیبانی از لرزش‌گیر اپتیکال، زوم اپتیکال ۳x، زوم هیبریدی ۱۰x و زوم دیجیتال ۳۰x می‌شود. شیائومی ۱۲ همچنین در زمان عرضه از رابط کاربری MIUI 13 استفاده خواهد کرد. اطلاعات افشاشده‌ی جدید به عرضه‌ی این گوشی در سه نسخه‌ با ترکیب رم و حافظه‌ی داخلی ۱۲۸/۸، ۲۵۶/۸ و ۲۵۶/۱۲ گیگابایتی اشاره داشته و قیمت این نسخه‌ها به‌ترتیب ۳.۶۹۹ یوان (۵۸۱ دلار)، ۳.۹۹۹ یوان (۶۲۸ دلار) و ۴.۳۹۹ یوان (۶۹۰ دلار) اعلام شده است.

نظر شما در مورد گوشی شیائومی ۱۲ چیست؟ به‌نظر شما شیائومی باید چه ویژگی‌هایی را به این گوشی اضافه کند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید