طعنه سامسونگ به اپل؛ عرضه دستمال تمیزکننده رایگان - تکفارس 
طعنه سامسونگ به اپل؛ عرضه دستمال تمیزکننده رایگان - تکفارس 
طعنه سامسونگ به اپل؛ عرضه دستمال تمیزکننده رایگان - تکفارس 

طعنه سامسونگ به اپل؛ عرضه دستمال تمیزکننده رایگان

مهدی حلوائی
۱۹ آبان ۱۴۰۰ - 17:08
دستمال اپل

اپل در ماه گذشته و در جریان رویداد معرفی سری آیفون ۱۳ از دستمال تمیزکننده‌ای رونمایی کرد که تفاوت خاصی با دیگر دستمال‌های میکروفیبری معمولی موجود در بازار نداشته و تنها قیمت آن همانند دیگر محصولات اپل بسیار بالا است. هر چند که این دستمال با استقبال خوبی از سوی کاربران روبه‌رو شد اما قیمت ۱۹ دلاری آن واکنش‌های منفی بسیاری را برانگیخته است.حالا سامسونگ نیز از فرصت استفاده کرده و دستمال مشابه‌ای را به‌صورت رایگان در دسرس کاربران قرار داده است.

دستمال سامسونگ

به گزارش وب‌سایت آلمانی گلکسی کلاب، این شرکت با ارسال پیامی به کاربران اپلیکیشن سامسونگ ممبرز (Samsung Members) آن‌ها را نسبت به عرضه‌ی این دستمال آگاه کرده است. این دستمال با ابعاد ۲۰ در ۲۰ سانتی‌متر خود ۵۰ درصد بزرگ‌تر از دستمال ۱۹ دلاری اپل بوده اما سامسونگ آن را در تعداد محدود ۱۰۰۰ عدد عرضه کرده است. سامسونگ در گذشته نیز اقدامات مشابهی را صرفاً برای شوخی با شرکت اپل انجام داده بود. آخرین حرکت این شرکت نیز پخش یک تبلیغ تلویزیونی بود که در آن دوربین گوشی گلکسی S21 با گوشی آیفون ۱۲ پرو مکس مقایسه شده بود.

نظر شما در مورد دستمال ۱۹ دلاری اپل چیست؟ به‌نظر شما علت قیمت‌گذاری عجیب این محصول چه چیزی بوده است؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید