گوگل یک مرکز سخت افزاری را در دره سیلیکون احداث می کند - تکفارس 
گوگل یک مرکز سخت افزاری را در دره سیلیکون احداث می کند - تکفارس 
گوگل یک مرکز سخت افزاری را در دره سیلیکون احداث می کند - تکفارس 

گوگل یک مرکز سخت افزاری را در دره سیلیکون احداث می کند

حامد شهرزاد
۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - 10:19
گوگل

به گزارش سی ان بی‌ سی، گوگل در نظر دارد پردیس دیگری را در دره سیلیکون دایر کند که شامل مرکز جدیدی برای برخی از محصولات سخت افزاری آن می‌شود. به گزارش سی ان بی‌ سی، گوگل در حال خرید زمین در شمال سان خوزه در کالیفرنیا است و بیش از ۳۸۹ میلیون دلار برای آنچه که برنامه‌های اولیه نشان می‌دهد که شامل یک مرکز تحقیق و توسعه است، خرج کرده است.

محوطه این پردیس، که آن را مید پوینت نامیده است، بین دفتر مرکزی گوگل در مانتین ویو و محوطه پردیس مختلط آن در سان خوزه واقع خواهد شد. مید پوینت دارای پنج ساختمان اداری است که توسط یک پل عابر پیاده به هم متصل شده‌اند و در مجاورت سه ساختمان صنعتی قرار دارد که اسناد برنامه ریزی نشان می‌دهد. مید پوینت به عنوان قطب بخش سخت افزاری آن، از جمله محصولات خانه هوشمند نست، عمل خواهد کرد. اسناد فاش شده از این پردیس همچنین نشان می‌دهد که گوگل از سال ۲۰۱۸ احداث پردیس مید پوینت را برنامه ریزی کرده است.

مطالب مرتبط:

گوگل روز شنبه به درخواست اظهار نظر پایگاه خبری د ورج به این موضوع پاسخ نداد، اما محوطه‌ای که فضای بیشتری را به سخت‌افزار اختصاص داده است با توجه به آنچه مدیران اخیراً گفته‌اند منطقی است. ریک استرلو، مدیر سخت‌افزار این شرکت گفته است که گوگل آماده است تا سهم بازار را در زمینه سخت‌افزار به دست آورد. همانطور که دیتر بون پس از بازدید اخیر از مانتین ویو برای مشاهده پیکسل ۶ به آن اشاره کرد، گوشی پرچمدار گوگل در مقایسه با اپل و سامسونگ سهم کمی در بازار دارد و گوگل باید در این زمینه خود را به رقبا نزدیک‌تر کند.

نظر شما چیست؟ آیا سری گوشی هوشمند پیکسل گوگل خواهد توانست تا مانند سری آیفون اپل و یا گلکسی سامسونگ به محبوبیت قابل توجهی دست یابد؟ آیا سرمایه گذاری بیشتر گوگل در بخش سخت افزار باعث سوددهی آن در آینده خواهد شد؟ با توجه به اینکه خرید موتورولا توسط گوگل به منظور گسترش بخش سخت افزار این شرکت با شکست مواجه شد آیا سرمایه گذاری بیشتر در بخش سخت افزار برای گوگل عاقلانه است؟ دیدگاه خود را در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: The Verge

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید