گوگل جزئیات تازه‌ای درباره سری پیکسل ۶ منتشر کرد - تکفارس 
گوگل جزئیات تازه‌ای درباره سری پیکسل ۶ منتشر کرد - تکفارس 

گوگل جزئیات تازه‌ای درباره سری پیکسل ۶ منتشر کرد

افشین نوری
۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - 09:19
پیکسل ۶

گوگل رسماً وجود گوشی‌های پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو را تائید کرد و جزئیاتی درباره این دو هندست منتشر کرد که دید بهتری درباره آن‌ها به ما می‌دهد. البته گوگل اشاره‌ای به قیمت سری پیکسل ۶ نکرد، اما گفت که دو گوشی این سری در هشت کشور دنیا شامل استرالیا، کانادا، فرانسه، المان، ژاپن، تایوان، انگلیس و آمریکا قابل دسترس خواهند بود.

مطالب مرتبط:

گوگل صحبتی درباره تاریخ دقیق معرفی این گوشی‌ها در این کشورها نکرد و فقط به این نکته اشاره کرد که سری پیکسل ۶ از ماه سپتامبر یا سه ماهه چهارم امسال در کشورهای مذکور عرضه خواهد شد. ضمن اینکه ممکن است تعداد کشورها بعد از رویداد معرفی این سری افزایش یابد.

پیکسل ۶

گوگل همچنین اشاره‌ای به مشخصات کامل گوشی‌های پیکسل ۶ و ۶ پرو نکرد، اما تائید کرد که این دو هندست مجهز به تراشه داخلی این شرکت یعنی تراشه تنسور (Tensor) خواهند بود، سیستم‌عامل اندروید ۱۲ را روی خود اجرا خواهند و همچنین در سه رنگ عرضه خواهند شد.

ضمناً پیکسل ۶ استاندارد از یک نمایشگر ۹۰ هرتزی بهره خواهد برد، در حالیکه پیکسل ۶ پرو از یک نمایشگر ۱۲۰ هرتزی انحنادار استفاده خواهد کرد و هر دوی آن‌ها دارای یک هول پانچ مرکزی برای میزبانی از دوربین سلفی خواهند بود.

قاب پشت این گوشی‌ها که یادآور هندست نکسوس ۶P است، مجهز به دوربین‌های واید و التراواید خواهد بود، اما پیکسل ۶ پرو یک دوربین تله‌فوتو با بزرگنمایی ۴ برابر هم خواهد داشت. در هرحال باید منتظر بمانیم و ببینیم گوگل چه چیزهای تازه‌ای در سری بعدی پیکسل خود معرفی می‌کند.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.