با به‌روزرسانی نوت ۱۰ پرو، ۲ گیگابایت رم بیشتر دریافت کنید - تکفارس 
با به‌روزرسانی نوت ۱۰ پرو، ۲ گیگابایت رم بیشتر دریافت کنید - تکفارس 
با به‌روزرسانی نوت ۱۰ پرو، ۲ گیگابایت رم بیشتر دریافت کنید - تکفارس 

با به‌روزرسانی نوت ۱۰ پرو، ۲ گیگابایت رم بیشتر دریافت کنید

مهدی ملکی
۹ تیر ۱۴۰۰ - 09:21
ردمی نوت ۱۰ پرو

بسیاری از تولید کنندگان گوشی‌های هوشمند تا کنون دست به کار شده‌اند و سیاست خود در رابطه با مقدار فضای مجازی رم را اعلام کرده‌اند. به این ترتیب بسیاری از گوشی‌های پایین‌رده که مقدار رم کمی را در اختیار دارند، هنوز هم می‌توانند به تقاضاهای بسیاری در رابطه با اپلیکیشن‌ها پاسخ دهند.

این فرایند، وظایف چندگانه را بهبود می‌بخشد و اجازه می‌دهد که گوشی کش بیشتری داشته باشد تا اپلیکیشن‌ها اجرای سریع‌تری را پشت سر بگذارند. اکنون مشخص شده است که ردمی نوت ۱۰ پرو ۵G شیائومی این ویژگی را از طریق یک به‌روزرسانی دریافت خواهد کرد.

مطالب مرتبط:

در حال حاضر اعلام شده که این به‌روزرسانی تنها برای نسخه چینی این سری عرضه خواهد شد. با فعال کردن این ویژگی، سیستم می‌تواند ۲ گیگابایت از فضای حافظه داخلی را در نظر گرفته و آن را در زمانی که نیاز است، به فضای رم اختصاص دهد. بنابراین با توجه به مقدار رم اصلی پیکربندی کاربران که بین ۶ الی ۸ گیگابایت است، آن‌ها می‌توانند به ۸ الی ۱۰ گیگابایت رم دسترسی داشته باشند.

وصله مورد نیاز برای فعال شدن این ویژگی حجم بسیار اندکی دارد و تنها قابلیت یاد شده را به ردمی نوت ۱۰ پرو ۵G اضافه خواهد کرد. به این ترتیب انتظار می‌رود که این به‌روزرسانی به زودی برای دیگر مناطق جهان نیز در دسترس قرار گیرد و همه کاربران این گوشی هوشمند شیائومی بتوانند از ویژگی رم مجازی استفاده کنند.

پشتیبانی شیائومی از این نسخه به‌خصوص از گوشی‌های هوشمندش چندان عجیب نیست. از زمان عرضه سری ردمی نوت ۱۰ در هند در اوایل ماه مارس، شیائومی ۲ میلیون دستگاه از این سری به ارزش بیش از ۳۰ میلیارد روپیه هند فروخته است.

ردمی نوت ۱۰ پرو

افرادی که این گوشی‌های هوشمند را در هند خریداری کردند به جمع خانواده بزرگ سری ردمی نوت ۱۰ که از بیش از ۲۰۰ میلیون نفر تشکیل شده است، پیوستند. سری ردمی نوت ۱۰ به طور کلی بیش از ۲۰۰ میلیون خریدار داشته است.

سری ردمی نوت یک سری محبوب در سراسر جهان است و به خصوص در هند محبوبیت زیادی پیدا کرده است. به گفته مانو کومار جین، مدیر عامل این شرکت در هند، ردمی نوت اگر یک برند مستقل بود، در بازار هند به برند شماره ۳ یا ۴ تبدیل می‌شد. همچنین افزون بر هند، کشورهای دیگر مانند چین نیز درآمدزایی هنگفتی را برای شیائومی به ارمغان آورده‌اند.

طبق آخرین آمار اعلام شده، شیائومی تمامی موجوی ۵۰۰ هزار واحدی این گوشی‌ها را در کمتر از یک ساعت پس از عرضه در چین به فروش رساند. براساس گزارش‌ها تعداد ۸۰۰ هزار گوشی در هر دقیقه خریداری شده است که با هر آماری، یک فروش فوق‌العاده عالی را نشان می‌دهد.

منبع: GSM Arena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید