نسخه جدید طرح ساماندهی پیام رسان ها - تکفارس 
نسخه جدید طرح ساماندهی پیام رسان ها - تکفارس 
نسخه جدید طرح ساماندهی پیام رسان ها - تکفارس 

نسخه جدید طرح ساماندهی پیام رسان ها

مهدی ملکی
۶ تیر ۱۴۰۰ - 09:20
شبکه های اجتماعی

دستیار رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه آخرین نسخه از طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی و طرح ساماندهی پیام رسان های اجتماعی هنوز منتشر نشده، طرح جدید را در جهت توسعه کشور برشمرد.

به گزارش خبرنگار مهر، طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی و ساماندهی پیام‌رسان‌های اجتماعی با هدف رفع خلاء قانونی در حقوق کاربران فضای مجازی و نیز حمایت از تولیدات داخلی، این هفته در دستور کار صحن علنی مجلس قرار دارد.

در سالهای اخیر این طرح در دستور کار کمیسیون فرهنگی مجلس و نیز برخی کمیسیون‌ها از جمله کمیسیون صنایع و امنیت ملی برای بررسی و اصلاح قرار داشت و هم اکنون آماده بررسی در صحن علنی است.

مطالب مرتبط:

در این راستا یاسر جلالی دستیار رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با تاکید بر اینکه هنوز جزئیاتی از نسخه اصلاح شده این طرح منتشر نشده است، در توئیتر نوشت: طرحی که در دستور کار مجلس قرار دارد این نیست. طرح قبلی مشکلات اساسی داشت و عملاً کنار گذاشته شد. آخرین نسخه‌ای که از طرح جدید دیده‌ام مربوط به اسفندماه ۹۹ است و بسیاری از گزاره‌های آن را متعالی و در جهت توسعه کشور می‌دانم. بحث روی اشکالات طرح منسوخ، وقت تلف کردن است.

شبکه های اجتماعی - طرح ساماندهی پیام رسان ها وی انتشار نسخه جدید این طرح را یک مطالبه مردمی عنوان کرد و گفت: لطفاً به جای نقد گزاره‌های یک طرح منسوخ، انتشار نسخه جدید را از مسئولین مطالبه کنید. کمی هم از عملیات روانی فاصله بگیریم و بگذاریم منافع عامه به صورت کارشناسانه و دقیق مورد بحث قرار گیرد.

جلالی تاکید کرد: تا جایی که من می‌دانم گزاره‌های منتشر شده در مورد این طرح، مربوط به طرح قبلی در مجلس دهم است که کنار گذاشته شده و طرح در دستور کار مجلس فعلی، تفاوت اساسی در موضوع و حیطه و مفاد دارد.

منبع: خبرگزاری مهر

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید