به روزرسانی جدید ویندوز ۱۰ منتشر شد - تکفارس 
به روزرسانی جدید ویندوز ۱۰ منتشر شد - تکفارس 

به روزرسانی جدید ویندوز ۱۰ منتشر شد

خشایار جهانی
۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - 08:03
Windows

مایکروسافت، نسخه جدید ویندوز ۱۰ با شماره پچ KB4023057 را عرضه کرد. با این به‌روزرسانی، نوعی پاکسازی در ویندوز انجام شده و بخش‌های جدیدی برای به‌روزرسانی‌های روان آینده این سیستم‌عامل در فایل‌های ویندوزی ایجاد می‌شود. نصب این پچ باعث می‌شود کامپیوتر یا لپ تاپ کاربر مدت‌زمان بیشتری برای به‌روزرسانی نیاز داشته باشد تا بتواند فایل‌های مورد نیاز را نصب کند.

این به‌روزرسانی، احتمالاً تنظیمات شبکه را دوباره راه‌اندازی می‌کند و کلیدهای رجیستری را پاک می‌کند، زیرا ممکن است از نصب پچ جدید جلوگیری کنند. علاوه‌ بر این، این به‌روزرسانی محتوایی که باعث اختلال در اجرای ویندوز کاربر می‌شود را حذف خواهد کرد تا از این پس، به‌روزرسانی‌ها روان‌تر انجام شوند. همچنین در این نسخه می‌توانید فایل‌های موجود در هارد خود را مقایسه کرده تا آن‌هایی که یکسان هستند را پاک کنید.

در ضمن، نصب این پچ، باعث بازنشانی شدن دیتابیس به‌روزرسانی ویندوز خواهد شد تا از این پس در نصب آپدیت‌های بعدی ویندوز مشکلی پیش نیاید. در نتیجه، ممکن است بخش تاریخچه به‌روزرسانی ویندوز (Windows Update History) ویندوز شما کاملاً پاک شود.

به‌هر‌حال، به‌روزرسانی KB4023057 که به تدریج در حال انتشار است، سیستم‌عامل شما را برای نسخه ۲۱H1 ویندوز ۱۰ آماده می‌کند که احتمالاً اواخر فوریه یا اوایل مارس منتشر می‌شود و بخش‌هایی از امکانات ویندوزی را از بخش کنترل پنل به تنظیمات اصلی ویندوز می‌آورد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید