قابلیت قفل کردن صفحه ‌ها به نسخه iOS مرورگر کروم اضافه شد - تکفارس 
قابلیت قفل کردن صفحه ‌ها به نسخه iOS مرورگر کروم اضافه شد - تکفارس 
قابلیت قفل کردن صفحه ‌ها به نسخه iOS مرورگر کروم اضافه شد - تکفارس 

قابلیت قفل کردن صفحه ‌ها به نسخه iOS مرورگر کروم اضافه شد

مهدی حلوائی
۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - 16:00
کروم

در حالی که مردم هر روز نسبت به مسائل امنیتی و حریم خصوصی برنامه‌های کامپیوتری آگاه‌تر می‌شوند، شرکت‌های بزرگ در حال اضافه کردن ویژگی‌های امنیتی بیشتری به محصولات خود هستند. بر اساس گزارش وبسایت Engadget، گوگل به تازگی ویژگی جدیدی را به نسحه بتای مروگر کروم در سیستم عامل iOS اضافه کرده است که امنیت این مرورگر را بیشتر می‌کند.این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد تا صفحه‌های ناشناس (Incognito) را قفل کرده و با استفاده از قابلیت تشخیص چهره و یا اثر انگشت آن‌ها را باز کنند.

این ویژگی تنها در اختیار کاربران آیفون و آیپد بوده و فعلاً بخشی از نسخه بتای مرورگر کروم می‌باشد. با فعال کردن این ویژگی، صفحه‌ی ناشناس به حالت کدر در می‌آید و برای استفاده از آن باید از قابلیت تشخیص چهره و یا اثر انگشت استفاده کنید. فعال کردن این ویژگی، امنیت گوشی را زمانی که از آن استفاده نمی‌کنید افزایش می‌دهد.

این قابلیت در دسترس تمام کاربران نسخه‌ی بتای کروم قرار نگرفته است و مشخص نیست که چه زمانی دراختیار همه قرار خواهد گرفت. برای فعال کردن این ویژگی باید به قسمت تنظیمات گوشی رفته و گزینه‌ی “قفل‌کردن صفحه‌های ناشناس پس از بستن کروم” را انتخاب کنید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید