وان‌پلاس بادز Z معرفی شد - تکفارس 
وان‌پلاس بادز Z معرفی شد - تکفارس 
وان‌پلاس بادز Z معرفی شد - تکفارس 

وان‌پلاس بادز Z معرفی شد

مجید مهرعلی
۲۵ مهر ۱۳۹۹ - 15:00
وان‌پلاس بادز Z معرفی شد - تکفارس 

وان‌پلاس به‌تازگی دومین هدست‌ تماماً بی‌سیم خود با نام وان‌پلاس بادز Z را معرفی کرده است، محصولی که با قیمت ۴۵٫۹۹ دلار به فروش خواهد رسید. امکان خرید این دستگاه از تاریخ ۱۲ آبان ماه (November 2) میسر می‌شود. هدست جدید از اولین نسخه وان‌پلاس بادز نیز قیمت رقابتی‌تری دارد و باعث می‌شود تا افراد بیشتری توان خرید آن را داشته باشند. همان‌طور که احتمالاً می‌دانید دستگاه موردبحث در کنار گوشی هوشمند وان‌پلاس ۸T معرفی شده است.

وان‌پلاس بادز Z به همراه خود قابلیت‌های بسیاری را به ارمغان آورده است. این ویژگی‌ها شامل فناوری بهبود یافته باس، صدای مجازی سه بعدی و پشتیبانی از دالبی اتموس (Dolby Atmos) است. این هدست جدید با خود واحد صدای ۱۰mm و پشتیبانی از بلوتوث ۵ را به همراه دارد.

به ادعای سازنده با یک شارژ کامل، وان‌پلاس بادز Z می‌تواند به مدت ۲۰ ساعت به پخش صوت بپردازد. به خاطر عملکرد شارژ سریع، تنها با تغذیه باتری به مدت ۱۰ دقیقه، باتری این دستگاه می‌تواند تا ۳ ساعت عمر کند. با این حال، امکان شارژ بی‌سیم فراهم نیست.

علاوه بر موارد فوق، وان‌پلاس بادز Z دارای عملکردی به نام جابجایی سریع (quick switching) است. با کمک این ویژگی شما می‌توانید به‌راحتی بین دستگاه‌های جفت‌ شده جابجا شده و به هرکدام که دوست دارید وصل گردید. برای انجام این کار کافی است تا دست خود را روی هر کدام از ایربادزها به مدت سه ثانیه نگه دارید.

در زمان برقراری تماس‌هاس صوتی و تصویری نیز مشکلی از طرف بادز Z پیش نخواهد آمد، زیرا به گفته وان‌پلاس درهدست جدید این شرکت از ویژگی کاهش صدای محیط بهره گرفته شده است. این ویژگی صدای شما را در محیط‌های پُرسروصدا تقویت می‌کند تا به‌ خوبی شنیده شود.

باید به این نکته اشاره کرد که وان‌پلاس بادز Z دارای طراحی متفاوتی خواهد بود و تقریباً با نسخه پیشین هیچ نقطه مشترکی ندارد. بر خلاف نسخه قبلی که در آن از پلاستیک سخت برای قسمت سر هدست استفاده شده بود در محصول جدید جنس این بخش از سیلیکون است. افزون بر این، ما با دستگاهی روبه‌رو هستیم که دارای تأییدیه IP55 در زمینه مقاومت در برابر آب و گردوخاک است و امکان استفاده از آن را در محیط‌های مختلف فراهم می‌کند. وان‌پلاس بادز Z در رنگ سفید و ویرایش رنگ ویژه‌ای که توسط استیون هارینگتون (Steven Harrington) طراحی می‌شود در دسترس قرار خواهد گرفت.

در پایان برای درک بهتر تغییرات صورت‌ گرفته، اجازه بدهید تا یادآور قابلیت‌های کلیدی نسل اول وان‌پلاس بادز شویم.  نسل اول این هدست در تاریخ ۳۱ تیرماه (July 21) در سه رنگ سفید، آبی و مشکی و با قیمت ۷۳ دلار وارد بازار شد. این دستگاه با خود واحد صدای پویای ۱۳٫۴mm، بلوتوث ۵ و پشتیبانی از قابلیت دالبی اتموس گوشی‌های هوشمند وان‌پلاس ۷ و ۸ را به ارمغان آورده است. این دستگاه با ضریب IPX4 در برابر با آب و گردوخاک مقاوم است. هر کدام از هدست‌ها دارای ۳۵mAh ظرفیت باتری هستند و ظرفیت باتری جعبه نگه‌دارنده آن نیز برابر با ۴۲۰mAh است. نسل اول هدست وان‌پلاس بادز به همراه جعبه‌اش می‌تواند تا ۳۰ ساعت شارژ نگه دارد و از درگاه USB-C پشتیبانی می‌کند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید