رندر رسمی گوگل پیکسل ۴a فاش شد - تکفارس 
رندر رسمی گوگل پیکسل ۴a فاش شد - تکفارس 
رندر رسمی گوگل پیکسل ۴a فاش شد - تکفارس 

رندر رسمی گوگل پیکسل ۴a فاش شد

افشین نوری
۲۴ تیر ۱۳۹۹ - 11:30
رندر رسمی گوگل پیکسل ۴a فاش شد - تکفارس 

پیکسل ۴a ابتدا قرار بود اوایل ماه مه در رویداد I/O گوگل معرفی شود، اما این اتفاق بنا به دلایلی چندین بار به تعویق افتاد و هنوز تاریخ دقیق معرفی آن مشخص نیست. حالا انتظار می‌رود که این گوشی در اوایل ماه آگوست معرفی شود.

گوگل هنوز پیکسل ۴a را معرفی نکرده است

هر چند معرفی پیکسل ۴a چندین بار به عقب افتاده است، اما امروز رندر رسمی این هندست در وب‌سایت ۹To5Google منتشر شده که آن را در رنگ مشکی نشان می‌دهد و به نظر می‌رسد که این رنگ تنها رنگ قابل‌دسترس برای آن خواهد بود.

البته رندر جدید چیز جدیدی را به ما نشان نمی‌دهد، چرا که قبلا رندرهای زیادی از پیکسل ۴a لو رفته است. با این حال، ما برای اولین بار شاهد رندره رسمی آن هستیم که جزئیات زیادی را تائید می‌کند.

رندر رسمی گوگل پیکسل ۴a فاش شد - تکفارس 

برخی از مشخصات اصلی پیکسل ۴a شامل ماژول دوربین مربعی در پشت می‌شود که یک دوربین و یک فلاش LED در خود جای خواهد داد. همچنین یک اسکنر اثر انگشت نیز در پنل پلاستیکی پشت آن وجود خواهد داشت.

پیکسل ۴a در جلو مجهز به یک نمایشگر ۵.۸ اینچی هول پانچ با حاشیه‌های یکنواخت خواهد بود. سایر جزئیات این گوشی شامل اسپیکر in-earدر لبه‌های فریم و دکمه تنظیم صدا و پاور در لبه سمت راست می‌شوند.

در مورد پیکسل (۴a (5G چطور؟

هفته گذشته رندرهای گوشی‌های گوگل پیکسل ۵ و پیکسل ۵ XL لو رفت. این رندرها در ابتدا مورد شک واقع شدند، اما بعد مشخص شد که گوشی‌های موجود در تصاویر واقعا وجود دارند.

اما از آنجاییکه انتظار می‌رود پیکسل ۵ با این برند معرفی شود، پیکسل ۵ XL ممکن است درواقع پیکسل (۴a (5G باشد که شباهت‌های زیادی با هندست کنسل‌شده پیکسل ۴a XL دارد.

پیکسل ۴a، مثل پرچمدار پیکسل ۵، مجهز به چیپست ۶.۱ اینچی خواهد بود و از یک نمایشگر ۶.۱ اینچی با حاشیه‌های یکنواخت بهره خواهد برد. همچنین یک ماژول دوربین بزرگتر در پشت دستگاه وجود خواهد داشت که میزبان دو دوربین و یک فلاش LED خواهد بود.

متاسفانه هنوز صحبتی در مورد قیمت و زمان معرفی آن نشده است. احتمال اینکه این هندست در کنار مدل استاندارد معرفی شد وجود دارد، اما امسال گوگل استراتژی نسبتا شلوغ دارد بنابراین هر چیزی ممکن اتفاق بیفتد.

پیکسل ۵ و پیکسل (۴a (5G چه تفاوت‌هایی باهم خواهند داشت؟

پیکسل ۵ و پیکسل (۴a (5G، هر دو از چیپست اسنپدراگون ۷۶۵ بهره خواهند برد، اما فقط یکی از آن‌ها مدل رده‌بالا خواهد بود. در حالیکه پیکسل (۴a (5G احتمالا دارای بدنه پلاستیکی خواهد بود، انتظار می‌رود پیکسل ۵ از شیشه و آلومینیوم استفاده کند.

پیکسل ۵ همچنین از شارژ بی‌سیم پشتیبانی خواهد کرد و دارای سیستم دوربین دوگانه خواهد بود. این قابلیت‌ها به این گوشی اجازه خواهد داد تا رقیب مستقیم سری آیفون ۱۲ و هر هندست پرچمدار اقتصادی دیگری باشد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید