رنگ‌بندی دیگری از سامسونگ گلکسی نوت ۲۰ اولترا فاش شد - تکفارس 
رنگ‌بندی دیگری از سامسونگ گلکسی نوت ۲۰ اولترا فاش شد - تکفارس 
رنگ‌بندی دیگری از سامسونگ گلکسی نوت ۲۰ اولترا فاش شد - تکفارس 

رنگ‌بندی دیگری از سامسونگ گلکسی نوت ۲۰ اولترا فاش شد

فاطمه آهنگریان
۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - 17:00
رنگ‌بندی دیگری از سامسونگ گلکسی نوت ۲۰ اولترا فاش شد - تکفارس 

با نزدیک شدن به مراسم رونمایی مردادماه (August Unpacked) سامسونگ، اطلاعات زیادی به بیرون درز کرده است، و امروز نیز خبرهایی از گزینه رنگی جدید گوشی نوت ۲۰ پلاس یا نوت ۲۰ اولترا نیز فاش شده است.

پیش از این شنیده بودیم که سامسونگ گلکسی نوت ۲۰ را در سه گزینه مختلف رنگی که شامل خاکستری، سبز و مسی است، عرضه خواهد کرد. از طرف دیگر گفته شده بود که سامسونگ گلکسی نوت ۲۰ و سامسونگ گلکسی نوت ۲۰ اولترا تنها در دو گزینه رنگ مشکی و مسی عرضه می‌شود.

اکنون ایشان آگاروال (Ishan Agarwal) یک گزینه رنگی جدیدی برای سامسونگ گلکسی نوت ۲۰ و سامسونگ گلکسی نوت ۲۰ اولترا اضافه کرده است؛ رنگ سفید!

درست است: گزینه‌های رنگ مشکی، خاکستری و مسی برای #سامسونگ #گلکسی زد فلیپ ۵G است.
نوت ۲۰ ۵G: خاکستری، سبز و مسی
نوت ۲۰ پلاس یا نوت ۲۰ اولترا ۵G: مسی، سفید و مشکی

توجه داشته باشید ممکن است گزینه‌های رنگی بیشتری وجود داشته باشد، من می‌توانم تأیید کنم.

ایشان آگاروال

ایشان آگاروال همچنین فاش کرده است که سامسونگ گلکسی زد فلیپ ۵G در رنگ‌های مشکی، خاکستری و مسی نیز عرضه خواهد شد. پرچمدار آینده سامسونگ، سری گلکسی نوت ۲۰ دوم و همچنین آخرین پرچمدار این شرکت در سال ۲۰۲۰ خواهد بود.

گوشی گلکسی نوت ۲۰ پلاس کمی بزرگتر از نوت ۲۰ است و همچنین همانطور که انتظار می‌ رود از سامسونگ گلکسی نوت ۱۰/ اولترا سامسونگ بزرگتر است. تفاوت دیگر بین این دو در نرخ تازه‌سازی آن‌ها است، گلکسی نوت ۲۰ پلاس دارای نمایشگر LTPO 120 هرتز است، در حالی که نوت ۲۰ دارای نرخ تازه‌سازی ۶۰ هرتزی است. ضخامت اما انتظار می‌رود یکسان باشد. هر دو نوت ۲۰ و نوت ۲۰ پلاس دارای حفره پانچ در جلوی پنل هستند، که در مقابل خیلی از افراد دوربین زیر نمایشگر را پیش‌بینی کرده‌اند.

سری نوت ۲۰ همچنین شایعه شده است تا بزرگنمایی ۱۰۰ برابر گلکسی اس ۲۰ اولترا را ارائه کند، ویژگی‌ای که همه علاقه‌مندان به فناوری از آن استقبال می‌کنند، هرچند بعداً معلوم شد که بسیار بی‌فایده است. این شایعه همچنین اظهار داشته است که سری نوت ۲۰ می‌تواند اولین تلفن هوشمندی باشد که از فناوری جدید حسگر اثر انگشت سه بعدی Sonic Max کوالکام استفاده کرده است، که یک منطقه حسگر ۱۷ برابر بزرگتر از گذشته ایجاد می‌کند که ۲۰ میلی‌متر در ۳۰ میلی‌متر را پوشش می‌دهد (یک حسگر معمولی فقط ۴ میلی‌متر در ۹ میلی‌متر است). در آخر، ما شنیده‌ایم که نوت ۲۰ دارای صفحه مسطح است در حالی که سامسونگ گلکسی نوت ۲۰ و سامسونگ گلکسی نوت ۲۰ اولترا صفحه‌نمایش خمیده‌ای را ارائه می‌دهد.

پیش‌بینی می‌شود این گوشی در تاریخ ۱۵ مرداد (۵ آگوست) به همراه سامسونگ گلکسی فولد ۲ به بازار عرضه شود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید