رندرهای سامسونگ گلکسی نوت ۲۰ پلاس لو رفت - تکفارس 
رندرهای سامسونگ گلکسی نوت ۲۰ پلاس لو رفت - تکفارس 
رندرهای سامسونگ گلکسی نوت ۲۰ پلاس لو رفت - تکفارس 

رندرهای سامسونگ گلکسی نوت ۲۰ پلاس لو رفت

افشین نوری
۵ خرداد ۱۳۹۹ - 16:30
رندرهای سامسونگ گلکسی نوت ۲۰ پلاس لو رفت - تکفارس 

سامسونگ گلکسی نوت ۲۰ و نوت ۲۰ پلاس دو هندستی هستند که امسال بسیاری از مشتریان انتظار آن‌ها را می‌کشند. معرفی رسمی این دو هندست زودتر از ماه آگوست اتفاق نخواهد افتاد، اما ما حالا به‌لطف یک منبع معتبر به نام استیو همرستوفر (Steve Hemmerstoffer) می‌دانیم که مدل بزرگتر آن چه ظاهری خواهد داشت.

نمایشگر بزرگ با حداقل انحنا و حاشیه‌های بسیار باریک

سامسونگ گلکسی نوت ۲۰ پلاس مانند گلکسی نوت ۱۰ و گلکسی اس۲۰ مجهز به نمایشگر Infinity-O با حاشیه‌های بسیار نازک و یک هول پانچ مرکزی برای دوربین سلفی خواهد بود. همرستوفر می‌گوید که سایز پنل این گوشی ۶.۹ اینچ است که طول آن را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

براساس اطلاعات امروز، اندازه گلکسی نوت ۲۰ پلاس برابر با ۱۶۵x۷۷.۲x۷.۶ میلیمتر خواهد بود که کمی بلندتر از گلکسی نوت ۱۰ پلاس (۱۶۲.۳x۷۷.۲x۸.۸ میلیمتر) و کمی کامپکت‌تر از گلکسی اس۲۰ اولترا (۱۶۶.۹x۷۶x۸.۸ میلیمتر) است.

رندرهای سامسونگ گلکسی نوت ۲۰ پلاس لو رفت - تکفارس 

سامسونگ اخیرا، علیرغم شروع ترند نمایشگر لبه‌خمیده در دهه گذشته، گام‌هایی را برای پایان دادن به آن برداشته است. گلکسی نوت ۲۰ پلاس دارای نمایشگر تقریبا مسطح خواهد بود که مطمئنا مورد استقبال طرفداران قلم S Pen قرار خواهد گرفت.

تکمیل‌کننده طراحی جلو، اسپیکر داخلی آن است که در بالای لبه بالایی فریم قرار خواهد گرفت. گفته می‌شود که فریم این گوشی از فولاد ضدزنگ ساخته شده و میزبان دکمه تنظیم صدا و پاور در سمت راست خواهد بود.

سیستم دوربین به‌روزشده با حلقه‌های نقره‌ای تک‌رنگ

گلکسی نوت ۲۰ پلاس احتمالا یک ماژول دوربین بزرگ در گوشه بالا سمت چپ پشت خود خواهد داشت که شامل چندین سنسور خواهد بود. سامسونگ همچنین برای اینکه ماژول دوربین این گوشی را جذاب‌تر از گلکسی اس۲۰ اولترا کند، حلقه‌های دایره‌ای در اطراف سه دوربین اصلی آن اضافه خواهد کرد که سرزندگی زیادی به ماژول خواهد بخشید.

رندرهای سامسونگ گلکسی نوت ۲۰ پلاس لو رفت - تکفارس 

همرستوفر در رابطه با مشخصات دوربین‌ها هیچ اطلاعاتی ارایه نکرده است، اما شایعات موجود، به دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی آن در کنار یک لنز اولتراواید و یک دوربین پریسکوپ اشاره کرده‌اند. با این حال، نباید انتظار پشتیبانی از قابلیت زوم ۱۰۰ برابر را از آن داشت.

در کنار این دوربین‌ها یک فلاش LED، یک سنسور مدت زمان پرواز و یک میکروفون برای ضبط ویدئوها وجود خواهد داشت. همچنین به نظر می‌رسد که خبری از طراحی دو رنگی گلکسی اس۲۰ اولترا، در نوت ۲۰ پلاس نخواهد بود.

البته همچنان شاهد قلم S Pen در سمت چپ گوشی و یک درگاه USB-C در لبه پایین آن خواهیم بود اما متاسفانه هیچ جک هدفون ۳.۵ میلیمتری روی دستگاه وجود نخواهد داشت.

مشخصات و قابلیت‌های گلکسی نوت ۲۰ پلاس

گلکسی نوت ۲۰ پلاس از چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ در بازار آمریکا و از پردازنده اگزینوس ۹۹۲ در اروپا و سایر بازارهای جهانی استفاده خواهد کرد. اسنپدراگون ۸۶۵ قبلا در داخل گلکسی اس۲۰ اولترا استفاده شده و اگزینوس ۹۹۲ هم به‌لطف فناوری ساخت ۶ نانومتری کمی سریع‌تر از اگزینوس ۹۹۰ خواهد بود.

رندرهای سامسونگ گلکسی نوت ۲۰ پلاس لو رفت - تکفارس 

در کنار این پردازنده‌ها، ۱۲ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی پایه وجود خواهد داشت و انتظار می‌رود که نسخه‌های گران‌تری با حافظه بیشتر هم ارائه شوند.

گلکسی نوت ۲۰ پلاس، مانند بسیاری از گوشی‌های رده‌بالا ار رفرش ریت ۱۲۰ هرتز و فناوری ۵G پشتیبانی خواهد کرد. سیستم‌هامل این گوشی هم اندروید ۱۰ و رابط کاربری UI 2.1 خواهد بود. این گوشی همچنین انرژی خود را یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی با قابلیت شارژ سریع ۴۵ وات خواهد گرفت.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید