تاریخ عرضه جهانی MIUI 12 مشخص شد - تکفارس 
تاریخ عرضه جهانی MIUI 12 مشخص شد - تکفارس 
تاریخ عرضه جهانی MIUI 12 مشخص شد - تکفارس 

تاریخ عرضه جهانی MIUI 12 مشخص شد

فاطمه آهنگریان
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - 12:00
تاریخ عرضه جهانی MIUI 12 مشخص شد - تکفارس 

رابط کاربری جدید شیائومی به نام MIUI 12 اواخر ماه گذشته میلادی و در کنار گوشی هوشمند Mi 10 Youth، به طور رسمی رونمایی شد. البته این نسخه تاکنون تنها در دسترس کاربران چینی قرار گرفته بود و خبری از زمان انتشار نسخه جهانی نبود، تا اینکه کمپانی شیائومی امروز اعلام کرد انتشار جهانی به‌روزرسانی MIUI 12 از تاریخ ۳۰ اردیبهشت (۱۹ مه) شروع خواهد شد.

همچنین تاریخ انتشار جهانی MIUI 12، در حساب رسمی MIUI در توییتر اعلام شده است و البته یک معمای ریاضی نیز طراحی شده که هدف آن تبلیغ و بازاریابی رابط کاربری جدید شیائومی است.

تاریخ عرضه جهانی MIUI 12 مشخص شد - تکفارس 

حل این معما آنچنان هم سخت نیست و پاسخ آن عدد ۱۹ است. این عدد در واقع اشاره به تاریخ عرضه جهانی MIUI 12 دارد. با اینکه به عدد ماه در این تصویر اشاره‌ای نشده است اما با توجه به انتشار MIUI 12 در کشور چین، دلیلی ندارد که شرکت شیائومی بخواهد تا ماه بعدی برای عرضه جهانی آن صبر کند؛ از این رو به احتمال زیاد عدد ۱۹ مربوط به ماه مه است.

MIUI 12 بر پایه اندروید ۱۰ طراحی شده است، اما پیشرفت‌های چشمگیر و قابل توجهی در مقایسه با نسخه فعلی دارد. طراحی ساده‌تر و مسطح، انیمیشن‌های جدید و حالت تاریک بهبود یافته از جمله ویژگی‌های این نسخه جدید هستند. در این نسخه همچنین برنامه‌های نصب شده بر روی گوشی به طور مداوم مورد بررسی قرار می‌گیرند تا در صورت سوءاستفاده احتمالی و رعایت نکردن مجوزهای داده شده، به کاربر اطلاع‌رسانی شود. ویژگی دیگری به نام AI Calling هم به کمک هوش مصنوعی به کمک افراد کم‌شنوا آمده است که با تبدیل صوت به نوشته، پاسخ دادن به تماس‌های صوتی را برای آن‌ها بهبود خواهد بخشید.

شرکت شیائومی در حال حاضر مشغول تست بتای نسخه جهانی MIUI 12 در کشور هند است و در موعد اعلام شده این نسخه را برای بیش از ۳۰ مدل از گوشی‌های هوشمند خود در دسترس قرار خواهد داد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید