گلکسی زد فلیپ ۲ احتمالاً با دوربین سه‌گانه عرضه می‌شود - تکفارس 
گلکسی زد فلیپ ۲ احتمالاً با دوربین سه‌گانه عرضه می‌شود - تکفارس 
گلکسی زد فلیپ ۲ احتمالاً با دوربین سه‌گانه عرضه می‌شود - تکفارس 

گلکسی زد فلیپ ۲ احتمالاً با دوربین سه‌گانه عرضه می‌شود

فاطمه آهنگریان
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ - 08:00
گلکسی زد فلیپ ۲ احتمالاً با دوربین سه‌گانه عرضه می‌شود - تکفارس 

در ماه گذشته، شنیده‌ایم که موجودی سامسونگ Galaxy Z Flip در بازارهای بی شماری از جمله آمریکا، فرانسه، سوئیس، امارات و روسیه تمام شده است. فروش این گوشی ظاهرا تنها تا پایان ماه اسفند (ماه مارس میلادی) در کره جنوبی به ۱۰۰،۰۰۰ واحد رسید. با توجه به این وضعیت کرونایی، به هیچ وجه نمی‌دانیم که آیا Galaxy Z Flip توانسته است شوق فروش را برای کابران حفظ کند یا خیر. با این وجود، روشن است که این تلفن تاشو نسبت به تلفن تاشوی نسل اول خود، پاسخ بهتری را در بازار دریافت کرده است. در حق ثبت اختراع که توسط Let’s Go Digital مشاهده شده است، Galaxy Z Flip 2 ارتقا قابل توجهی خواهد داشت که می‌تواند آن را حتی محبوب‌تر از نسخه قبلی خود کند.

این ثبت اختراع، دو طرح را نشان می‌دهد. اگرچه هر دو مدل به تصویر کشیده شده در حق ثبت اختراع دارای سه دوربین هستند اما از نظر تراز متفاوت هستند. اگرچه مورد اول بسیار شبیه Galaxy Z Flip است، اما افزودن سنسور دوربین، صفحه نمایش دوم را کوچکتر کرده است. ظاهرا سامسونگ معتقد است که قرار گرفتن سنسور دیگر از اندازه صفحه نمایش خارجی مهم‌تر است.

طراحی دوم، از طرف دیگر به این شرکت اجازه می‌دهد تا بدون هیچ‌گونه مشکلی، یک دوربین سه‌گانه ارائه کند. سنسورها به صورت عمودی تراز شده‌اند و فلاش LED در مجاورت سیستم دوربین قرار دارد. این جهت گیری، فضا را آزاد می‌کند و از این طریق امکان افزایش در اندازه صفحه نمایش خارجی فراهم می‌شود.

اگر کمپانی سامسونگ در واقع به اجرای این طرح بپردازد، باعث می‌شود صفحه نمایش جلویی مفیدتر باشد. در حال حاضر، اندازه آن ۱٫۱ اینچ است که فقط برای نمایش اعلان‌ها کافی است. همچنین به عنوان یک منظره‌یاب کوچک عمل می‌کند اما فقط مرکز تصویر نشان داده شده است، زیرا صفحه نمایش بسیار کوچک است.

اکنون، هیچ‌گونه تائیدی بر این ثبت اختراع نیست تا تایید کند سامسونگ واقعا با این طراحی پیش خواهد رفت یا خیر. علاوه بر این، از آنجا که احتمالاً این گوشی در  بهمن ماه سال جاری (ماه فوریه سال آینده میلادی) ارائه می‌شود، در نتیجه خیلی زود است تا چیزی را با اطمینان ثابت کنیم. پیش از آن نیز کمپانی سامسونگ ممکن است نسخه ۵G گوشی Galaxy Z Flip را عرضه کند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید