مشخصات دوربین ریلمی X50 Youth افشا شد - تکفارس 
مشخصات دوربین ریلمی X50 Youth افشا شد - تکفارس 
مشخصات دوربین ریلمی X50 Youth افشا شد - تکفارس 

مشخصات دوربین ریلمی X50 Youth افشا شد

محمد دهقان
۳۱ فروردین ۱۳۹۹ - 19:30
مشخصات دوربین ریلمی X50 Youth افشا شد - تکفارس 

ریلمی اعلام کرد X50 5G در دی ماه (ژانویه) و به دنبال آن یک نسخه‌ی متفاوت تحت عنوان پرو در ماه بعد معرفی می‌شود. پیش‌بینی می‌شود این شرکت به زودی نسخه X50 Youth Edition را به این سری اضافه کند که طبق گفته یک افشاگر محبوب چینی، در این مدل در مجموع شش دوربین – دو در جلو و چهار در پشت – مانند نسخه‌ی معمولی X50 و مدل Pro وجود دارد.

با این حال، برنامه‌ی دوربین در X50 Youth دارای وضعیت دیگری خواهد بود. این گوشی در جلو از دو دوربین با کیفیت ۱۶ و ۸ مگاپیکسل و در پشت هم دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسل به همراه ماژول سنسور ۱۲ مگاپیکسل تله، ۸ مگاپیکسل الترا-واید و سنسور ۲ مگاپیکسل ماکرو عرضه خواهد شد.

از طرف دیگر X50 Youth، ماژول ۸ مگاپیکسل الترا در قسمت سلفی را با سنسور عمق ۲ مگاپیکسل تعویض می‌کند، در حالی که دوربین اصلی با یک سنسور ۴۸ مگاپیکسل تعویض می‌شود که توسط یک  دوربین ۸ مگاپیکسل و دو سنسور ۲ مگاپیکیل به همراه آن است.

پایین آمدن کیفیت دوربین ها در X50 Youth چندان تعجب‌آور نیست زیرا گوشه‌ها باید در این نسخه‌ی تعدیل شده‌ی معمولی X50 بریده می‌شدند.

این منبع جزئیات دیگری درباره X50 Youth را فاش نمی‌کند، اما به لطف ۳C، می‌دانیم که از شبکه ارتباطات ۵G و شارژ سریع ۳۰ وات نیز پشتیبانی خواهد کرد، البته فقط مانند X50 معمولی.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید