فناوری جدید شارژ سریع ریلمی ممکن است SUPERDART نامیده شود - تکفارس 
فناوری جدید شارژ سریع ریلمی ممکن است SUPERDART نامیده شود - تکفارس 
فناوری جدید شارژ سریع ریلمی ممکن است SUPERDART نامیده شود - تکفارس 

فناوری جدید شارژ سریع ریلمی ممکن است SUPERDART نامیده شود

مسلم رفیعی
۸ دی ۱۳۹۸ - 12:31
فناوری جدید شارژ سریع ریلمی ممکن است SUPERDART نامیده شود - تکفارس 

مبارزه برای کسب عنوان سریع‌ترین شارژر همیشه وجود داشته‌، هرچند که هیچ وقت به مانند حال حاضر این رقابت شدید نبوده است. در حال حاضر، این عنوان در اختیار اوپو و گوشی هوشمند آن یعنی Reno Ace قرار دارد. شارژر ۶۵ واتی SuperVOOC 2.0 Flash Charge این گوشی قادر است تا یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری را در عرض ۳۰ دقیقه به‌صورت کامل شارژ کند. با این حال در میان سایرین نیز، شیائومی ممکن است که با عرضه گوشی پرچم‌دار جدید خود یعنی می‌ ۱۰ که از شارژر ۶۶ واتی (۱۱ ولت، ۶ آمپری) بهره می‌برد، بتواند این عنوان را از آن خود کند. ماکول شارما (Mukul Sharma) در توییتر خود نوشت:

Realme SuperDart ممکن است که نشان تجاری جدید شرکت ریلمی (Realme) باشد.

با این حال، گفته می‌شود که شارژر ۶۶ واتی جدید شیائومی در واقع نوعی از شارژر ۱۰۰ واتی این شرکت است که در اسفندماه (مارس) رونمایی شد. ظاهراً، ۶۶ وات در حال حاضر تنها گزینه آماده جهت ارائه به مشتریان است. اما با وجود اثبات تئوری عملکرد شارژ ۱۰۰ واتی، این مسابقه قطعاً ادامه خواهد داشت. اکنون نوبت حرکت اوپو بوده و این‌طور که معلوم است، قهرمان فعلی این رقابت برای حفظ عنوان خود تلاش خواهد کرد، و یا اینکه حداقل این چیزی است که ما در رابطه با علامت تجاری SUPERDART شنیده‌ایم.

به نظر می‌رسد که این نشان تجاری در حال ثبت شدن باشد، بنابراین ما واقعاً نمی‌توانیم مطمئن شویم که این محصول برای اولین بار در کجا و تحت چه نامی به بازار عرضه خواهد شد. با توجه به گفته‌های شارما؛ کسی که با این صنعت آشنایی دارد، SUPERDART و تکنولوژی پشت آن پاسخی مستقیم به شارژر ۱۰۰ واتی شیائومی هستند. حال که صحبت از شارژ سریع شد، بابد بگوییم که کاملاً مطمئن نیستیم که شارژر ۱۲۰ واتی Super FlashCharge ویوو که در خردادماه (ژوئن) معرفی شد، چه زمانی وارد بازار شده و یا اینکه در چه مرحله‌‌ای از توسعه قرار دارد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید