آخرین اخبار و تصاویر از شیائومی Mi CC9 - تکفارس 
آخرین اخبار و تصاویر از شیائومی Mi CC9 - تکفارس 
آخرین اخبار و تصاویر از شیائومی Mi CC9 - تکفارس 

آخرین اخبار و تصاویر از شیائومی Mi CC9

سید محمد معلمی
۵ تیر ۱۳۹۸ - 20:00
آخرین اخبار و تصاویر از شیائومی Mi CC9 - تکفارس 

چند روزی است که سایت‌های مختلف اخبار مربوط به گوشی جدید شیائومی موسوم به Mi CC9 را پوشش می‌دهند و ما هم در تکفارس از این قاعده مستثنی نیستیم و تاکنون اطلاعات زیادی را در مورد این دستگاه منتشر کرده‌ایم. اما امروز و در جدیدترین تصاویر، شیائومی ظاهر جعبه محصول جدید خود را در اختیار افراد قرار داده که نشان می‌دهد بسیار رنگارنگ‌تر و فانتزی‌تر از جعبه‌های قبلی این شرکت است. در واقع روی این کارتن، کلمات Chic و Cool به چشم می‌خورند که به نظر می‌آید بسیار کلیدی باشند. متنی که روی این جعبه نوشته شده به کاربران می‌گوید

این دستگاه بسیار جذاب است و باید افرادی با آن کار کنند که شخصیت شادابی دارند!!!

نکته‌ای که عجیب به نظر می‌رسد این است که این کارتن‌ها مشخصات فنی که پیش از این دیده بودیم را نشان نمی‌دهد ولی به هر ترتیب کاملاً مشخص است که سه دوربین در عقب با لنز اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و یک حسگر ۳۲ مگاپیکسلی در جلو وجود دارد.

اما در این‌جا چند تصویر سلفی گرفته شده با این گوشی هم در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته که در ادامه می‌بینید.

همان‌طور که در بالا هم عنوان کردیم، شیائومی Mi CC9 چهار دوربین خواهد داشت؛ سه عدد در عقب و یکی در جلو. امروز اما، جزئیاتی در حال دست به دست شدن هستند که با اطلاعات پیشین منتشر شده توسط TENAA کاملاً همخوانی دارند. بر این اساس، سه لنز دوربین اصلی به صورت عمودی زیر هم و بر روی یک بدنه سفید خوش‌رنگ جای‌گیری کرده‌اند.

علی‌رغم شباهت‌هایی که شیائومی Mi CC9 با هوآوی پی ۳۰ پرو، Vivo IQOO، گلکسی اس ۱۰ سفید رنگ دارد ولی به هر ترتیب ظاهر این دستگاه فوق‌العاده است. همچنین در این تصاویر شاهد حضور پورت USB-C، اسپیکر، جک هدفون ۳٫۵ میلی‌متری و میکروفون نویز کنسلینگ در پایین و یک درگاه IR در بالا هستیم. ضمن اینکه دکمه‌های کاهش و افزایش صدا و پاور هم در کناره‌ها به کار رفته‌اند.

شیائومی تا کنون دعوت‌نامه‌ها برای مراسم رونمایی از Mi CC9 را ارسال کرده که در آن لوگو این کمپانی و شریک جدیدش به نام Meitu مشاهده می‌شود.

در پایان اشاره کنیم که قرار است از این گوشی و چند نمونه شبیه آن مانند Mi CC9e در تاریخ ۲ ژولای رونمایی به عمل آید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید