برنامه گوگل برای سال ۲۰۱۹ چه خواهد بود؟ - تکفارس 
برنامه گوگل برای سال ۲۰۱۹ چه خواهد بود؟ - تکفارس 
برنامه گوگل برای سال ۲۰۱۹ چه خواهد بود؟ - تکفارس 

برنامه گوگل برای سال ۲۰۱۹ چه خواهد بود؟

سید محمد معلمی
۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - 09:00
برنامه گوگل برای سال ۲۰۱۹ چه خواهد بود؟ - تکفارس 

اگرچه حدود دو ماه از سال ۲۰۱۹ را پشت سر گذاشته‌ایم ولی شاید ندانید گوگل می‌خواهد امسال از چه محصولاتی رونمایی کند. با تکفارس همراه باشید تا از برنامه‌های این غول دنیای تکنولوژی آگاه شوید.

به نظر می‌رسد باید منتظر رونمایی از مدل جدید سری گوشی‌های پیکسل به نام گوگل پیکسل ۴ باشیم که البته با یک نمونه ارزان‌تر با پسوند Lite همراه خواهد بود. به علاوه، احتمال دارد رؤیای مشاهده ساعت هوشمند پیکسل واچ هم امسال به واقعیت تبدیل شود و اسپیکر هوشمند گوگل هوم نیز بهبود یابد.

با توجه به اطلاعاتی که روزنامه ژاپنی Nikkei منتشر کرده، امسال را باید بازه زمانی مهمی برای طرفداران گوگل، حداقل در بخش سخت‌افزار، بدانیم زیرا نوآوری‌های زیادی در محصولات این کمپانی مشاهده خواهیم کرد.

گوگل هم قصد دارد در کنار گوشی‌های پرچمدار، از دستگاه‌های میان‌رده رونمایی کند تا جای پای سامسونگ و اپل بگذارد زیرا آنها به ترتیب آیفون ایکس آر و گلکسی S10e را معرفی کرده و خواهند کرد. بر اساس همه شواهد و قرائن، مطمئناً پیکسل ۳ لایت قیمت بسیار کمی خواهد داشت و انتظار ما این است که پیش از تابستان روانه بازار شود.

برنامه گوگل برای سال ۲۰۱۹ چه خواهد بود؟ - تکفارس 

حال که استراتژی گوگل در قبال گوشی‌ها مشخص شد، بیایید ببینیم در بازار دیگر گجت‌ها چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. این مژده را باید به کسانی بدهیم که منتظر بودند تا ساعت هوشمند گوگل معرفی شود زیرا همه چیز مهیای رونمایی از ساعت این شرکت موسوم به پیکسل واچ است. گویا گوگل می‌خواهد از بازار پررونق این ابزارهای پرطرفدار که گفته می‌شود کمپانی Fossil توانسته ۴۰ میلیون دلار درآمد داشته باشد، استفاده کرده و ساعت تولید شده با برند خود را در اختیار متقاضیان قرار دهد. انجام چنین کاری از جهتی دیگر کاملاً منطقی است چرا که گوگل اصلاً ساعتی نداشت که بتواند با اپل واچ رقابت نماید.

از طرفی، گوگل نمی‌خواهد از رقابت در عرصه اسپیکرهای هوشمند نیز عقب بماند به همین دلیل برنامه دارد بروزرسانی‌هایی به گوگل هوم بیاورد. همچنین دستگاه‌های Nest هم آپدیت‌هایی دریافت خواهند کرد. به علاوه، دوربین امنیتی نیز معرفی خواهد شد.

همه این اتفاقات، در همایش I/O این کمپانی که در فصل پاییز برگزار می‌شود، رخ خواهد داد. البته باید این نکته را نیز مدنظر داشته باشید که تا آن زمان هنوز فرصت زیادی باقی است بنابراین احتمال دارد برنامه‌های کمپانی مالک اندروید با تغییراتی همراه شود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید