سریع‌ترین برند در حال رشد در ایلات متحده - تکفارس 
سریع‌ترین برند در حال رشد در ایلات متحده - تکفارس 
سریع‌ترین برند در حال رشد در ایلات متحده - تکفارس 

سریع‌ترین برند در حال رشد در ایلات متحده

محمدرضا موسوی
۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - 23:00
سریع‌ترین برند در حال رشد در ایلات متحده - تکفارس 

یک  شرکت آمریکایی توانسته با سیاست‌های جدید خود تبدیل به سریعترین برند درحال رشد در این کشور شود و از دیگر رقیب‌های قدرتمند خود پیشی بگیرد. از شما همراهان تکفارس دعوت می‌کنیم برای ادامه خبر با ما همراه باشید.

به نظر شما کدام برند گوشی سریع‌ترین رشد را در آمریکا داشته است؟ اپل؟ خیر. سامسونگ؟ باز هم اشتباه. بر اساس براوردهای سازمان Strategy Analytics، گوگل پیکسل به این مهم دست یافته است. این سازمان اعلام کرده که گوگل پیکسل سریعترین گوشی هوشمند در حال رشد در ایالات متحده می‌باشد؛ گوگل نیز همچون اپل ثروتمندان آمریکایی که از سیم‌کارت الکترونیک (eSim)، و اپ‌های مخصوص ثروتمندان  برخوردارند را مورد هدف قرار داده است.

اگر شما از طرفداران اندروید هستید، پیکسل برای شما کاملا مناسب است؛ چرا که پیکسل‌ها اولین گوشی‌هایی هستند که بروزرسانی‌های جدید را از گوگل دریافت می‌کنند؛ این را مزیت کوچک در‌نظر نگیرید! درحالی که بسیاری از کاربران اندرویدی هنوز نمی‌توانند از آخرین بروزرسانی این سیستم عامل بهره‌ ببرند، کاربران پیکسل اولین کسانی بودند که  بروزرسان را دریافت کردند؛ به علاوه کاربران پیکسل اولین کسانی خواهند بود که از محصولات جدید گوگل می‌توانند استفاده کنند؛ از قابلیت اسکرین ‌کال که مختص تماس‌های ناشناخته‌ است گرفته تا فناوری دوپلکس که از دستیار گوگل برای زمان‌بندی قرار‌ها و اخذ رزرو در رستوران‌ها استفاده می‌کند. پیکسل کماکان با یگانه دوربین موجود در پشت گوشی‌ جذاب به‌نظر می‌آید.

البته جنبه‌های نامطلوبی نیز در این دستگاه‌ها وجود دارد. در ابتدای عرضه، گوشی‌های پیکسل۲ و پیکسل۲ اکس‌ال مشکلات زیادی داشتند. مشکلات گوناگون  آنها باعث شد که یک سازمان حقوقی کاربران را دعوت به شکایت از گوگل، HTC و LG کند. دو شرکت دیگر به‌خاطر مشارکت در تولید این دستگاها در کنار گوگل قرار گرفته‌اند. البته بروزرسانی‌های نرم‌افزاری گوگل منجر به حل بسیاری از مشکلات شد و تنها یک تغییر رنگ خفیف آبی بر روی برخی از واحد‌ها هنوز مشاهده می‌شود؛ برخی از کاربران پیکسل۲ اکس‌ال هنوز هم از نمایشگر این گوشی ناراضی‌اند. ظاهرا کابران پیکسل ۳ و پیکسل ۳ ایکس‌ ال مشکل خاصی ندارند.

انتظار نمی‌رود فراگیر شدن پیکسل‌ها در امریکا مشکل خاصی را برای اپل به وجود بیاورد چرا که همانطور که پیشتر اشاره شد این دستگاها برای علاقه‌مندان به سیستم عامل‌های اندرویدی طراحی شده‌اند. البته گوگل در مجموعه تبلیغات سال گذشته خود کاربران دیگر برندها را در حالی که مشغول تغییر گوشی‌هایشان به پیکسل۳ بودند را به تصویر کشید اما صرفا جز شو تبلیغاتی کاربرد خاصی دیگری نداشت.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید