عرضه Duplex برای برخی از دارندگان گوشی‌های پیکسل توسط گوگل - تکفارس 
عرضه Duplex برای برخی از دارندگان گوشی‌های پیکسل توسط گوگل - تکفارس 
عرضه Duplex برای برخی از دارندگان گوشی‌های پیکسل توسط گوگل - تکفارس 

عرضه Duplex برای برخی از دارندگان گوشی‌های پیکسل توسط گوگل

سید محمد معلمی
۲ آذر ۱۳۹۷ - 18:30
عرضه Duplex برای برخی از دارندگان گوشی‌های پیکسل توسط گوگل - تکفارس 

در اوایل سال جاری میلادی و طی همایش I/O خود، گوگل از ویژگی جدیدی پرده برداشت که Duplex نامیده می‌شود. با این قابلیت، کاربران می‌توانند از گوگل اسیستنت بخواهند از طریق گوشی قرار ملاقات ترتیب دهد. حالا به نظر می‌رسد وجود چنین ویژگی به مرحله اجرا درآمده باشد زیرا VentureBeat مدعی است این ابزار پس از مدتی که در اختیار کاربران منتخب بود، حالا به صورت عمومی برای همه دارندگان گوشی‌های گوگل پیکسل عرضه شده است. در حال حاضر این قابلیت تنها می‌تواند برخی رستوران‌ها را در بعضی شهرهای منتخب مانند نیویورک، آتلانتا، سانفرانسیسکو و فونیکس رزرو نماید.

سخنگوی گوگل در مصاحبه‌ای با VentureBeat گفت:

ما در این بازه زمانی امکانی را فراهم کرده‌ایم تا گوگل اسیستنت از طریق گوشی‌های هوشمند و تکنولوژی Duplex، رستوران‌های منتخب را رزرو کند. همچنین برای کمک کردن به دارندگان گوشی‌های گوگل پیکسل و به علاوه، یاری رساندن به تجارت‌های مختلف، به تدریج در حال عرضه قابلیت اشاره شده هستیم و این رویه خود را ادامه خواهیم داد تا همگان بتوانند از این ویژگی استفاده کنند.

از آن جایی که سرویس مورد نظر فعلاً مرحله آزمایشی و رایگان بودن خود را طی می‌کند، گوگل آن را طراحی کرده تا افراد بتوانند رستوران رزرو نمایند. این در حالی است که این کمپانی در همایش I/O امسال خود اعلام کرد افراد قادر خواهند بود سالن‌های آرایشگری نیز رزرو کنند. چیزی که ما پس از عرضه اولیه متوجه شده‌ایم این است که گوگل اقداماتی انجام داده تا از سوءاستفاده‌های احتمالی از Duplex جلوگیری نماید.

به گزارش تکفارس و به نقل از VentureBeat، در مرحله آزمایشی Duplex، شما می‌توانید رزروهای انجام شده خود را لغو کنید ولی گوگل اسیستنت هشدار خواهد داد که نخواهید توانست به مدت ۱۲ تا ۲۴ در همان رستوران میزی را از پیش تعیین کنید و اگر کنسل کردن را دوباره تکرار کنید، Duplex شما را برای مدت زمان کوتاهی از انجام هرگونه رزرواسیون منع خواهد کرد. این سرویس همچنین به تجارت‌ها هشدار می‌دهد که در واقع کار یک مشتری را انجام می‌دهد بنابراین ممکن است تماس‌ها ضبط شوند.

خوشبختانه مدت زیادی طول نخواهد کشید تا گوگل Duplex را برای کاربران و کشورهای مختلف عرضه کند ولی به نظر می‌رسد می‌خواهد برای آزمایش و اطمینان از بدون اشکال بودن آن، قابلیت مذکور را با سرعت کمی انتشار دهد تا شرکت‌های مختلف پس از استفاده از این سرویس، از کرده خود پشیمان نشوند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید