تلفن همراهی با سه دوربین سلفی در راه است - تکفارس 
تلفن همراهی با سه دوربین سلفی در راه است - تکفارس 
تلفن همراهی با سه دوربین سلفی در راه است - تکفارس 

تلفن همراهی با سه دوربین سلفی در راه است

امیر محمد مریخی
۱ آذر ۱۳۹۷ - 15:00
تلفن همراهی با سه دوربین سلفی در راه است - تکفارس 

گوشی‌های هوشمند با دوربین سه‌گانه کم‌کم در حال رواج یافتن هستند. تا به حال همیشه شاهد دوربین سه‌گانه در پشت تلفن‌های هوشمند بودیم ولی اگر شما یک تلفن با دوربین سلفی سه‌گانه نیاز داشتید چه خواهد شد؟ دیگر نگران نباشید چرا که با توجه به اطلاعات جدیدی که TENNA فاش کرده، کمپانی Meitu در حال ساخت چنین تلفنی است. البته از نظر فنی هوآوی آنر مجیک ۲ دارای سه دوربین سلفی است اما دو عدد از این دوربین‌ها حسگرهای ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق هستند.

به هر صورت اگر تا به حال چیزی در مورد برند Meitu نشنیده بودید اشکالی ندارد، خود را آماده کنید تا اطلاعاتی کسب کنید چرا که شیائومی دیروز اعلام کرد در حال بدست گرفتن کنترل بخش سخت‌افزار برند Meitu است که تمرکز آن بر روی تولید گوشی‌های هوشمند با دوربین‌های سلفی عجیب و غریب و قدرتمند می‌باشد. بخش نرم‌ افزاری Meitu به شکل قبل به کار خود بر روی برنامه‌های مربوط به عکس‌برداری ادامه خواهد داد.

مدل Meitu MP1801 قبل از عقد شدن این قرار داد معرفی شده بود پس یک مدل از برند مشترک Mi-hardware بین Meitu و شیائومی نخواهد بود. این تلفن دارای سه دوربین ۸، ۲۰ و ۱۲ مگاپیکسلی خواهد بود، اگرچه TENAA کارایی این دوربین‌ها را مشخص نکرده اما اگر بخواهیم حدس بزنیم به ترتیب، ۱۲ مگاپیکسلی دوربین معمولی، ۲۰ زاویه عریض و ۸ حسگر عمق تصویر خواهد بود.

علاوه بر دو دوربین ۸ و ۱۲ مگاپیکسلی، دو فلاش LED جداگانه در پشت گوشی قرار دارند؛ یکی در سمت چپ و دیگری در سمت راست. با این حساب این تلفن سیستم عکس‌برداری جالبی در هر دو طرف خود به نمایش می‌گذارد.

طراحی تلفن نیز بحث برانگیز است چرا که این گوشی V شکل با طرح Vertu دارد و مواد اولیه مختلفی در آن بکار رفته است. در ادامه شاهد مشخصات سخت افزاری آن هستیم، این گوشی همراه شامل صفحه نمایش ۶٫۲۱ اینچی اولد به همراه رزولوشن ۱۰۸۰p است. سیستم عامل آن اندروید ۹ و دارای یک پردازنده ۶ هسته‌ای، ۸ گیگ رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگ حافظه داخلی می‌باشد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید