نمونه مقرون به صرفه‌تر گوگل پیکسل ۳ به نمایش درآمد - تکفارس 
نمونه مقرون به صرفه‌تر گوگل پیکسل ۳ به نمایش درآمد - تکفارس 
نمونه مقرون به صرفه‌تر گوگل پیکسل ۳ به نمایش درآمد - تکفارس 

نمونه مقرون به صرفه‌تر گوگل پیکسل ۳ به نمایش درآمد

سید محمد معلمی
۲۶ آبان ۱۳۹۷ - 17:00
نمونه مقرون به صرفه‌تر گوگل پیکسل ۳ به نمایش درآمد - تکفارس 

گوگل در اوایل ماه گذشته میلادی از جدیدترین گوشی‌های خود یعنی پیکسل ۳ و پیکسل ۳ ایکس ال رونمایی کرد. البته این معرفی چندان هم عجیب و دور از انتظار نبود زیرا ظاهر این دو دستگاه از ماه‌ها پیش برای همه مشخص شده بود و حتی توسط برخی سایت‌های غیررسمی به فروش نیز می‌رسیدند. با همه این اتفاقات، شایعه شده بود که قرار است سه مدل از گوگل پیکسل ۳ معرفی شود ولی این اتفاق در ماه پیش رخ نداد تا اینکه امروز این خبر به واقعیت بپیوندد.

کاربران سایت Rozetked تصاویری از یک گوشی منتشر کرده‌اند که اسم رمز آن Sargo می‌باشد. این نام یعنی دستگاه جدید بیشتر مختص کسانی است که به دنبال گوگل پیکسل‌های مقرون به صرفه‌تر هستند. ظاهر این محصول شباهت زیادی به نمونه‌های فعلی گوگل پیکسل‌ها دارد ولی بدنه فلزی و شیشه‌ای در آن دیده نمی‌شود بلکه این دستگاه از جنس پلاستیک ساخته شده است.

صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی و ۱۰۸۰p، دارای نسبت بدنه به تصویر ۱۸٫۵ به ۹ خواهد بود و از پردازنده کووالکوم اسنپدراگون ۶۷۰ بهره خواهد برد و در کنار آن نیز رم ۴ گیگی انجام وظیفه خواهد کرد. در رابطه با حافظه داخلی نیز باید بگوییم که در این دستگاه ظرفیت ۳۲ گیگابایتی به چشم خواهد خورد که البته امکان افزایش آن با استفاده از مموری کارت وجود ندارد. ضمن اینکه همچون دو نمونه دیگر از گوگل پیکسل ۳، این دستگاه هنوز معرفی نشده، از لنز ۱۲ مگاپیکسلی در پشت و یک سنسور ۸ مگاپیکسلی در جلو به ترتیب به عنوان دوربین اصلی و دوربین سلفی استفاده خواهد کرد. سایتی که این خبر را منتشر کرده مدعی است، کیفیت دوربین این دستگاه نیز همچون دو مدل دیگر می‌باشد.

شاید یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های گوگل پیکسل ۳ هنوز معرفی نشده، وجود جک هدفون ۳٫۵ میلی‌متری است زیرا کمپانی مالک اندروید از زمان معرفی گوشی‌های سری پیکسل (یعنی سال ۲۰۱۶)، درگاه مذکور را در محصولاتش مورد استفاده نداده است.

در حال حاضر نمی‌دانیم که زمان رونمایی از این مدل چه زمانی خواهد بود ولی می‌توانیم حدس بزنیم که ممکن است این دستگاه حدود ۶ ماه دیگر معرفی شود و قیمت آن نیز احتمالاً ۵۰۰ تا ۶۰۰ دلار خواهد بود.

در ادامه می‌توانید تصاویر بیشتری از این گوشی را مشاهده کنید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید