گوگل به زودی مشکل مدیریت حافظه پیکسل ۳ را حل خواهد کرد - تکفارس 
گوگل به زودی مشکل مدیریت حافظه پیکسل ۳ را حل خواهد کرد - تکفارس 
گوگل به زودی مشکل مدیریت حافظه پیکسل ۳ را حل خواهد کرد - تکفارس 

گوگل به زودی مشکل مدیریت حافظه پیکسل ۳ را حل خواهد کرد

میر مهدی حامی
۱۵ آبان ۱۳۹۷ - 20:00
گوگل به زودی مشکل مدیریت حافظه پیکسل ۳ را حل خواهد کرد - تکفارس 

پیکسل ۳ و پیکسل ۳ XL گوگل لزوما گوشی‌های بدی نیستند و در تمام بررسی‌ها نیز به این موضوع اشاره شده است، اما با وجود اینکه قیمت‌های گزاف این گوشی‌های دوگانه و ناچ عظیم مدل بزرگتر به اندازه کافی برای خریداران بالقوه دلیل کافی برای منصرف شدن از خرید آن‌ها محسوب نمی‌شده، پدیدار شدن تعدادی مشکل و باگ از زمان آغاز فروش این گوشی‌های هوشمند در چند هفته گذشته موجب نگرانی بسیاری گشته است. در ادامه برای جزئیات بیشتر با تکفارس همراه باشید.

احتمالا آزاردهنده‌ترین و بدترین آن‌ها در تجربه کاربری مربوط به مشکلات در چند وظیفگی می‌شود، چراکه ظاهرا پیکسل‌های ۳ و ۳ XL قادر به اجرای بیش از چند برنامه در یک زمان نیستند.

اما اگر این موضوع باعث نشده که تا کنون گوشی خود را پس بدهید، اکنون می‌توانید نفس راحتی بکشید، چراکه ۹To5Google به نقل از غول جستجو تایید کرده است که به‌روزرسانی برای اصلاح مشکلات در دستور کار قرار دارد و در هفته‌های آینده شاهد عرضه آن خواهیم بود. ماهیت دقیق این اصلاحات همچنان معلوم نشده است، زیرا بیش از چند نفر از ابراز شک و تردید کرده‌اند که این مشکل در سطح نرم افزاری باشد و بتوان آن را با یک به‌روزرسانی حل نمود.

به هرحال، باید قبول کرد این گوشی‌ها دو تا از معدود پرچمداران ۲۰۱۸ هستند که تنها با ۴ گیگابایت رم عرضه شدند و اکنون با چنین مشکلات جدی در مدیریت حافظه روبرو هستند.

اما با وجود اینکه به‌روزرسانی‌ نرم افزاری نمی‌تواند به شما میزان رم بیشتری بدهد، گوگل اطمینان دارد که اپلیکیشن‌های پس‌زمینه دیگر به زودی و پیش از موعد بسته نخواهند شد. حداقل در «شرایط خاص».

به احتمال زیاد ما باید تا ماه دسامبر منتظر بمانیم و ببینیم که این مشکل تا چه حدی رفع خواهد شد. احتمالا عاقلانه نخواهد بود که انتظار تبدیل یک شبه پیکسل ۳ و ۳ XL به یک غول چند وظیفگی داشته باشیم، اما حداقل، می‌بایست اجازه اجرای برنامه‌های پخش موسیقی در پس زمینه در حالی که کاربران درحال عکس برداری و یا کارهای دیگر هستند را در اختیار کاربران قرار دهد.

به نظر شما گوشی‌های پیکسل جدید گوگل با توجه به مشکلات اخیر موفقیتی را در بازار گوشی‌های هوشمند تجربه خواهند کرد؟ دیدگاه‌های خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید