حادثه‌ی تخریب انبار شرکت Amazon در بالتیمور، دو کشته بر جای گذاشت - تکفارس 
حادثه‌ی تخریب انبار شرکت Amazon در بالتیمور، دو کشته بر جای گذاشت - تکفارس 
حادثه‌ی تخریب انبار شرکت Amazon در بالتیمور، دو کشته بر جای گذاشت - تکفارس 

حادثه‌ی تخریب انبار شرکت Amazon در بالتیمور، دو کشته بر جای گذاشت

امیر مریخ
۱۵ آبان ۱۳۹۷ - 08:38
حادثه‌ی تخریب انبار شرکت Amazon در بالتیمور، دو کشته بر جای گذاشت - تکفارس 

امروز آمازون با این خبر در صدر اخبار جهان جای گرفت، بروز تخریب در یکی از انبار‌های این شرکت جان چندی از کارکنان را گرفت. در ادامه‌ی خبر با تکفارس همراه باشید.در آخر هفته‌ی اخیر آمازون با چنین تراژدی تلخی مواجه شد. در طی این حادثه که تلفات جانی نیز بر جای گذاشته است، یک دیوار ۵۰ فوتی در ضلع جنوب شرقی یکی از انبار‌های این شرکت در بالتیمور فرو ریخت. این اتفاق در نیمه شب دوم نوامبر رخ داد و تا به اینجای کار علت تخریب این دیوار، طوفان‌های عظیمی است که در طول چند مدت اخیر به این منطقه آسیب رسانده است و در این مناطق همچنان جان افراد بسیاری را تحدید می‌کند. طبق گزارشات منتشر شده در طی این حادثه دو تن جان خود را از دست دادند. یک مقام رسمی شرکت آمازون به خبر گزاری the Baltimore Sun ابراز داشته است که دو قربانی این حادثه برای یک شرکت خارجی کار می‌کردند، و به صورت مستقیم شاغل در شرکت آمازون نبودند. دیو کلارک (Dave Clark) ،عضو ارشد تیم نجات عملیات صورت گرفته برای حادثه دیدگان این واقعه، برای حضور به موقع و تلاش دلسوزانه‌ی تیم‌های واکنش اضطراری اعلام سپاسگزاری کرد و ابراز داشت:

قلب ما همراه با آسیب دیدگان این حادثه است و ما در غم بازماندگان ایشان شریک هستیم.

این ساختمان از تاریخ ۳ نوامبر تا به الان بسته شده باقی مانده است و به دلیل موارد امنیتی و محافظتی همچنان از بازگشایی آن جلوگیری می‌شود. در حالی که پیش از این نیز سوالاتی در مورد ایمنی در انبارهای آمازون وجود داشته است و مسئولین این حوزه پاسخ درخوری را در مورد آن به افراد مطلع و خبر گزاری‌ها ارائه نمی‌کردند، ولی در مورد این حادثه‌ی به خصوص به نظر نمی‌رسد که امنیت و حفاظت عمومی انبار‌های شرکت آمازن مورد بحث باشد. طوفان در این مورد خاص به ویژه بسیار قدرتمند بود و علاوه بر تخریب ساختمان انبار آمازون، سقف خانه‌های آپارتمانی مناطق اطراف را نیز منهدم و همچنین باعث ریزش سقف در فروشگاه TJ Maxx نیز شد که در طی این حادثه نیز سه نفر به طور جدی آسیب دیدند. با این که شرکت آمازون شرایط امنیتی مناسبی را تدارک ندیده بود، اما با این حال می‌توان گفت که شانس در این مورد خاص با این کمپانی همراه نبوده و متاسفانه در نهایت باعث به بار آوردن خسارت جانی جبران ناپذیری برای این شرکت شد. توییت کامل آقای کلارک در مورد حادثه‌ی اخیر از این قرار است:

با توجه به آخرین اخبار داده شده مطلع شدیم که شرایط آب و هوایی نامساعد و آثار آن موجب تخریب یکی از تاسسیات ما در بالتیمور شد که این حادثه دو تلفات جانی را بر جای گذاشته است. با تشکر از تیم‌های پاسخ اضطراری که در تمام طول شب وقوع حادثه، هشیار ماندند و نهایت تلاششان را برای آسیب دیدگان این حادثه به کار گرفتند. فکر و احساسات ما به همراه تمام کسانی است که تحت تاثیر رویداد غم انگیز دیروز مورد آسیب قرار گرفته‌اند، ما را در غم خود شریک بدانید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید