شما هم اکنون می‌توایند یافته‌های Shazam خود را در استوری اینستاگرام قرار دهید - تکفارس 
شما هم اکنون می‌توایند یافته‌های Shazam خود را در استوری اینستاگرام قرار دهید - تکفارس 
شما هم اکنون می‌توایند یافته‌های Shazam خود را در استوری اینستاگرام قرار دهید - تکفارس 

شما هم اکنون می‌توایند یافته‌های Shazam خود را در استوری اینستاگرام قرار دهید

امیر مریخ
۱۲ آبان ۱۳۹۷ - 08:30
شما هم اکنون می‌توایند یافته‌های Shazam خود را در استوری اینستاگرام قرار دهید - تکفارس 

همه ما از این حقیقت اطلاع داریم که موسیقی و شبکه‌ی اجتماعی اینستاگرام وابستگی بسیار زیادی در دنیای مدرن ما، با هم دارند، هم اکنون این وابستگی پا به ابعاد جدید و گسترده‌تری خواهد گذاشت و برای این هدف از اپلیکیشن Shazam نیز بهره وری خواهد شد، در ادامه‌ی خبر با تکفارس همراه باشید

Shazam همانطور که احتمالا می‌دانید یک برنامه شناسایی آهنگ می‌باشد که در حال حاضر قصد دارد تا در بخش استوری‌های شبکه‌ی مجازی اینستاگرام با این اپلیکیشن همکار کند. این اتفاق از امروز شروع خواهد شد و شما از این پس قادر خواهید بود تا با شناسایی یک موسیقی در اپلیکیشن Shazam آن را مستقیما به استوری‌های خود در شبکه‌ی اینستاگرام منتقل کنید.

برای استفاده از این ویژگی، تنها کاری که نیاز است انجام دهید آن است که اپلیکیشن شناسایی موسیقی Shazam را در گوشی خود داشته باشید. هنگامی که این اپلیکیشن موسیقی مورد نظر شما را شنید و آن را شناسایی کرد شما به راحتی می‌توانید با رجوع به دکمه‌ی نشر، آن را از طریق استوری خود به اشتراک بگذارید.به منظور انجام این کار شما نیاز دارید که حتما این دو برنامه‌ را به روز رسانی کنید، پس از آن Instagram باید در لیست برنامه‌هایی که شما می‌توانید از طریق آن آهنگ‌ها را به اشتراک بگذارید، ظاهر شود. هنگامی که Instagram را از منوی نشر انتخاب می‌کنید، Shazam اطلاعات آهنگ و طراحی هنری و تصویر آلبوم آن را به استوری شما در اینستاگرام اضافه می‌کند و شما می‌توانید آن را  به اشتراک بگذارید. در طی استوری که شما منتشر می‌کنید، یک دکمه‌ به نمایش در خواهد آمد که می‌گوید « اطلاعات بیشتر در مورد Shazam»  هنگامی که مخاطبین استوری شما، این دکمه را لمس نمایند، این دکمه آن‌ها را به صفحه‌ی آهنگ مورد در برنامه Shazam می‌برد. امروز حساب توییتر Shazam در طی توییتی خبر از این ویژگی جدید داد:

هشدار، ویژگی‌های جدیدی در راه است. شما هم اکنون می توانید اطلاعات Shazams خود را در استوری‌های حساب کاربریتان در شبکه‌ی اجتماعی ایستاگرام به اشتراک بگذارید!

این ادغام و همکاری مشترک بین اینستاگرام و Shazam در ابتدا برای کاربران iOS در دسترس خواهد بود، این به آن دلیل خواهد بود که اپل در اوایل سال جاری به تنهایی موفق به کسب سود ۴۰۰ میلیون دلاری از اپلیکیشن Shazam شده است. این ویژگی در آینده نزدیک به ایستگاه سیستم عامل Android نیز خواهد رسید اما تا به این لحظه هیچ تاریخ خاصی داده ازین بابت ارائه نشده است. پس از اینکه فیسبوک شناسایی SoundCloud و پشتیبانی از اسپاتی فای را در اوائل سال جاری برای اینستاگرام محیا ساخت به نظر می‌رسد که این روند به نظر برایش سود آورده بوده است و به این ترتیب آن‌ها خواستار ملحق شدن Shazam نیز به مجموعه‌ی افتخاراتشان هستند. نظر شما در مورد این همکاری چیست؟ نظرتتان را با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید