یک ویدیو از گوگل پیکسل ۴ منتشر شد - تکفارس 
یک ویدیو از گوگل پیکسل ۴ منتشر شد - تکفارس 
یک ویدیو از گوگل پیکسل ۴ منتشر شد - تکفارس 

یک ویدیو از گوگل پیکسل ۴ منتشر شد

سید محمد معلمی
۶ آبان ۱۳۹۷ - 16:30
یک ویدیو از گوگل پیکسل ۴ منتشر شد - تکفارس 

تنها چند هفته پیش بود که گوگل از پرچمدارهای جدید خود یعنی پیکسل ۳ و پیکسل ۳ ایکس ال رونمایی کرد ولی حالا می‌بینیم که طرفداران این کمپانی رؤیای مشاهده گوشی گوگل پیکسل ۴ را در سر می‌پرورانند.

خوشبختانه کانال Concept Creator در یوتیوب، ویدیویی منتشر کرده و به ما نشان داده که برنامه‌های گوگل برای تولید گوشی پیکسل ۴ چیست. بر اساس این کلیپ حدوداً ۲ دقیقه و ۳۰ ثانیه‌ای می‌توانیم این‌گونه نتیجه‌گیری نماییم که گوگل پیکسل ۴، گوشی متعلق به نسل بعد خواهد بود و احتمالاً همچون سری‌های قبلی نیز بتوانیم مدل گوگل پیکسل ۴ ایکس ال را به همراه آن مشاهده کنیم.

جدیدترین ویدیوی مفهومی بیانگر این است که در محصول آتی گوگل نیز قاب دو لایه و دوربین سلفی دوگانه خواهیم دید؛ یعنی همان ویژگی‌هایی که در گوگل پیکسل ۳ و گوگل پیکسل ۳ ایکس ال وجود دارد.

کمپانی مالک اندروید تصمیم دارد که در گوشی جدید خود از قاب کاملاً شیشه‌ای در پشت بهره ببرد تا برای نخستین بار به دارندگان این دستگاه اجازه دهد از تکنولوژی شارژ سریع استفاده کنند.

علاوه بر ویژگی‌های گفته شده، گوگل پیکسل ۴ به صورت قطعی به همان دو رنگ سفید و مشکی تولید خواهد شد و لوگو G به عنوان ابتدای کلمه گوگل (Google) نیز در پشت دیده می‌شود. ضمن اینکه نوار دور قاب دستگاه از جنس آلومینیوم خواهد بود.

اما مهم‌ترین تفاوت میان گوگل پیکسل ۴ و گوگل پیکسل ۴ ایکس ال با نمونه پیکسل ۳ و پیکسل ۳ ایکس ال، به ماژول دوربین اصلی مربوط می‌شود زیرا قرار است در آن قسمت دو لنز کار گذاشته شود. این اتفاق در حالی رخ خواهد داد که گوگل در برابر استفاده از دو لنز به عنوان دوربین عقب مقاومت می‌کرد حال آن‌که یکی از این لنزها که در اکثر پرچمدارهای فعلی وجود دارد مخصوص تشخیص عمق بوده و دیگری از تکنولوژی هوش مصنوعی بهره می‌برد. اگر قرار باشد این فناوری‌ها را در محصول بعدی گوگل ببینیم، باید منتظر زوم اپتیکال، آن هم برای نخستین بار در این وسایل باشیم.

شما می‌توانید در ادامه ویدیو زیر را مشاهده کنید:

دانلود ویدئو با کیفیت ۴۸۰p

کانال یوتیوبی Concept Creator نشان می‌دهد که طراحی گوگل پیکسل ۴ به صورت تمام صفحه نمایش می‌باشد بنابراین نمی‌توانیم ناچ موجود در گوگل پیکسل ۳ ایکس ال را در این دستگاه به نظاره بنشینیم. به جای بریدگی در نمایشگر، حفره‌های بسیار کوچکی به چشم می‌خورند که در آنها دوربین سلفی دوگانه و اسپیکرهای جلویی قرار گرفته‌اند.

چنین طراحی سبب می‌شود که دست گوگل برای استفاده از یک صفحه نمایش بزرگ‌تر باز باشد و از ظاهر مدرن‌تری در محصول بعد رونمایی کند.

ما تا کنون پتنت‌های مختلفی برای این نوع طراحی لب به لب را مشاهده کرده‌ایم ولی نمونه مربوط به گوگل پیکسل ۴ بسیار خارق‌العاده و نوآورانه می‌باشد.

مطمئناً بسیار جذاب خواهد بود که ببینیم گوگل توانسته از نظر سخت‌افزار و طراحی یک دستگاهی تولید کند که نه تنها در زمینه گوشی تلفن همراه، بلکه در حیطه عکسبرداری نیز حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

قطعاً چنین دستگاهی با این طراحی زیبا و شکیل، می‌تواند گوشی‌هایی نظیر هوآوی پی ۳۰ پرو، گلکسی اس ۱۰ و وان‌پلاس ۷ (پرچمداران سال بعد هوآوی، سامسونگ و وان‌پلاس) را از نظر ظاهر شکست دهد و خود را پیش‌رو مطرح نماید.

به نظر شما گوگل پیکسل ۴ می‌تواند با این ویژگی‌های ظاهری به عنوان بهترین گوشی اندرویدی سال آتی میلادی معرفی شود؟ پیش‌بینی‌های خود را با دیگران در قسمت انتهای خبر به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید