تاریخ رسمی پیش سفارش گوگل پیکسل ۳ مشخص شد - تکفارس 
تاریخ رسمی پیش سفارش گوگل پیکسل ۳ مشخص شد - تکفارس 
تاریخ رسمی پیش سفارش گوگل پیکسل ۳ مشخص شد - تکفارس 

تاریخ رسمی پیش سفارش گوگل پیکسل ۳ مشخص شد

سید محمد معلمی
۱۵ مهر ۱۳۹۷ - 15:00
تاریخ رسمی پیش سفارش گوگل پیکسل ۳ مشخص شد - تکفارس 

تقریباً همه می‌دانند که گوگل قرار است در رویداد مطبوعاتی Made By Google از محصولات جدیدش به خصوص گوگل پیکسل ۳ و گوگل پیکسل ۳ ایکس ال رونمایی کند. حالا خبر می‌رسد که متقاضیان این دو گوشی می‌توانند بلافاصله پس از پایان مراسم، پیش سفارش‌های خود را به ثبت برسانند.

آنطور که از اخبار ضد و نقیض برداشت گوگلمی‌شود و با توجه به اقدام مشابهی که گوگل در مورد گوگل پیکسل ۲ و گوگل پیکسل ۲ ایکس ال انجام داد، به نظر می‌رسد کمپانی مالک اندروید قصد دارد در مورد گوگل پیکسل ۳ و گوگل پیکسل ۳ ایکس ال هم همین کار را تکرار کرده و بدون از دست دادن زمان و پس از پایان یافتن همایش معرفی، برای فروش پرچمدار جدید خود اقدام کند.

جدیدترین اطلاعات را می‌توان از سایت Android Central دریافت کرد که عنوان شده گوگل طی یک ایمیل خبر از تاریخ و جزئیات رسمی در مورد زمان پیش سفارش گوگل پیکسل ۳ و گوگل پیکسل ۳ ایکس ال داده است.

همچنین در این ایمیل آمده که می‌توانیم با پرسیدن سؤالاتی از گوگل اسیستنت، در مورد همایش Made By Google اطلاعات بیشتری کسب کنیم.

اگر از این دستیار هوشمند سؤالاتی که در ادامه می‌آیند را بپرسید، می‌توانید در مورد همایش گوگل اطلاعات بیشتر و شاید موثق‌تری دریافت کنید:

  • همایش گوگل چیست؟ (What`s this announcement about?)
  • چه زمانی قرار است برگزار شود؟ (When are you making this announcement?)
  • چگونه می‌توانم اطلاعات بیشتری در مورد آن به دست بیاورم؟ (How can I find out more about this announcement?)

متأسفانه اخباری که گوگل اسیستنت ارائه می‌کند، چندان جذاب نیستند و تنها چیزهایی که خودمان می‌دانیم را دوباره تکرار خواهد کرد. این دستیار هوشمند می‌گوید: به نظر می‌رسد این همایش درباره دو گوشی جدید است و شاید چند وسیله دیگر نیز در آن معرفی شود.

سال گذشته، گوگل از همایش Made By Google خود استفاده کرد و علاوه بر رونمایی از گوگل پیکسل ۲ و گوگل پیکسل ۲ ایکس ال، محصولات جدیدی مانند اسپیکرهای هوشمند گوگل هوم مینی و هوم مکس را معرفی نمود.

شاید این احتمال وجود داشته باشد که امسال نسخه پیشرفته‌تر دستگاه‌های سری گوگل هوم، سیستم‌های مودم گوگل وای‌فای و یا دیگر ابزارک‌های دیجیتالی را شاهد باشیم.

اگر ویدیویی که اخیراً منتشر شده درست باشد، مطمئناً بسیاری از افراد از معرفی ساعت هوشمند گوگل پیکسل واچ هیجان‌زده خواهند شد هرچند بعید است چنین اتفاقی رخ دهد زیرا گفته می‌شود که سال آینده شاهد معرفی این دستگاه خواهیم بود.

یک ویدیو از ساعت هوشمند پیکسل گوگل منتشر شد

اوایل این هفته تصاویری منتشر و مشخص شد که قرار است گوگل پیکسل ۳ و گوگل پیکسل ۳ ایکس ال به رنگ‌های مشکی، سفید و صورتی تولید گردد.

تاریخ رسمی پیش سفارش گوگل پیکسل ۳ مشخص شد - تکفارس 

اگر بنا بر این است که گوگل همانند سال گذشته پرچم‌داران جدیدش را به رنگ آبی هم تولید نماید، ممکن است چنین اتفاقی رخ دهد. البته به نظر می‌رسد که این نکته نیز از قلم افتاده باشد زیرا احتمال دارد که گوگل پیکسل ۳ و گوگل پیکسل ۳ ایکس ال را با ترکیب مشکی و سفید نیز ببینیم.

در پایان اشاره کنیم که هر دوی این گوشیها با سیستم عامل اندروید ۹٫۰، رابط کاربری Google و تکنولوژی ضد آب IP67 عرضه خواهند شد.

به نظر شما گوگل با این دو محصول خود می‌تواند با محصولات فوق پیشرفته کمپانی‌های دیگر رقابت کند؟ نظر خود را با دیگران در قسمت انتهای خبر به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید