Alea: دستگاهی برای تصفیه‌ی هوا و تنظیم دما‌ی اتاق - تکفارس 
Alea: دستگاهی برای تصفیه‌ی هوا و تنظیم دما‌ی اتاق - تکفارس 
Alea: دستگاهی برای تصفیه‌ی هوا و تنظیم دما‌ی اتاق - تکفارس 

Alea: دستگاهی برای تصفیه‌ی هوا و تنظیم دما‌ی اتاق

آرین مرادی
۲۹ شهریور ۱۳۹۷ - 23:00
Alea: دستگاهی برای تصفیه‌ی هوا و تنظیم دما‌ی اتاق - تکفارس 

شما احتمالا در زندگی روزمره به هوایی که تنفس می‌کنید توجهی ندارید. ممکن است تصور کنید بر عکس آنچه می‌خورید و می‌نوشید شما نمی‌توانید بر هوایی که تنفس می‌کنید کنترل داشته‌باشید. امروز شما می‌توانید با بهبود کیفیت هوای اطرافتان به سلامتی بدن خود کمک کنید، دستگاه Alea به عنوان یک وسیله‌ی هوشمند مدیریت هوا به کمک شما آمده‌است.

این دستگاه برای اولین بار در شهر کالیفورنیا به دست مشتریان رسید و هوای اتاق‌هایشان را کنترل و تصقیه کرد. سیستم این دستگاه ترکیبی از هواکش‌ و هوش مصنوعی است که با هم محیطی راحت‌تر و امن‌تر برای شما ایجاد می‌کنند.

هواکش‌های این دستگاه توسط ۱۱ سنسور جداگانه بسته بندی شده‌اند که این سنسور‌ها مقدار آلاینده‌های هوا را اندازه‌گیری می‌کنند. بادگیر‌های رباتیک نیز جریان هوا را کنترل می‌کنند و همچنین چیزی که این شرکت با عنوان واحد برداشت انرژی یاد می‌کند به دستگاه کمک می‌کند تا عمر باطری خود را افزایش دهد. دودکش‌های دستگاه Alea طوری طراحی شده‌است که بتوان به راحتی آن‌ها را جدا و سپس نصب کرد.

زمانی که شما تعدادی از این دستگاه‌ها را در اتاق‌های خانه خود نصب کردید، این دستگاه‌ها به هم متصل می‌شوند و هزاران اطلاعات در مورد خانه و یا شرکت شما را مورد پردازش قرار می‌دهند. این اطلاعت توسط یک سیستم یادگیری ماشینی تحلیل می‌گردد و تصمیمات کنترل شده‌ای را برای این دودکش‌ها می‌گیرد که باعث ایجاد فضایی راحت برای محیط کار و زندگی شما می‌شود. این دستگاه‌ها می‌توانند با اتصال به یک اکانت پیش بینی هواشناسی، تغییراتی را مبنی بر آب و هوای پیش رو برای فضای خانه‌ی شما ایجاد کنند و همچنین با در نظر گرفتن تعداد افراد درون اتاق‌ها  و اندازه‌ی آن‌ اتاق‌ها تغییراتی را در هوای موجود ایجاد می‌کنند.

طبق گفته‌های شرکت Alea ، با استفاده از این دستگاه شما مقدار قابل توجهی در مصرف انرژی صرفه جویی خواهید کرد و نیازی به پرداخت قبض‌های سنگین ندارید. علاوه بر این، این دستگاه کیفیت هوای اتاق شما را روز به روز دنبال می‌کند تا شما مطمئن باشید که مواد مضری را در هوای اتاق خود ندارید.

سیستم تصفیه‌ای Alea هنوز در دسترس نیست و در حال حاضر در حال پیش فروش است و طبق پیش بینی‌های انجام شده، انتظار می‌رود که در اوایل سال ۲۰۱۹ فروش این دستگاه‌ها آغاز شود.

نظر شما کاربران تک‌فارس در این مورد چیست؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید