LG G7 در دو نسخه دیگر نیز عرضه خواهد شد - تکفارس 
LG G7 در دو نسخه دیگر نیز عرضه خواهد شد - تکفارس 

LG G7 در دو نسخه دیگر نیز عرضه خواهد شد

میر مهدی حامی
۶ شهریور ۱۳۹۷ - 15:30
LG G7 در دو نسخه دیگر نیز عرضه خواهد شد - تکفارس 

رویداد IFA درحال شروع در برلین است و شرکت‌ها مختلف شروع به اعلام کردن دستگاه‌هایی که قرار است در این رویداد معرفی شوند کرده‌اند. الجی امروز LG G7 One و LG G7 Fit را به عنوان نمونه‌ای از دستگاه‌های مرتبط با بخش گوشی‌های هوشمند، رونمایی کرد. برای جزئیات بیشتر در ادامه همراه تکفارس باشید.

اولین گوشی با چیپست اسنپدراگون ۸۳۵ به عنوان بخشی از برنامه Android One عرضه خواهد شد، در حالی که دومی پردازنده‌ای قدیمی‌تر داشته و احتمالا برچسب قیمتی پایین‌تری نیز دارا باشد.

LG G7 One

G7 One اولین گوشی از سری G با اسنپدراگون ۸۳۵ است؛ زیرا LG G6 بعد از اینکه سامسونگ تمام ۸۳۵های موجود را خریداری کرد با پردازنده ۸۲۱ قدیمی‌تر عرضه شد، و پرچمدار بعدی شرکت یعنی G7 ThinQ نیز با اسنپدراگون ۸۴۵ وارد بازار شد.

این گوشی جدید پنل ۶٫۱ اینچی QHD+ FullVision را دارا می‌باشد که یک بریدگی در بالای نمایشگر داشته و نسبت تصویر بسیار بالای ۱۹٫۵:۹ را ارائه می‌دهد. در قسمت بریدگی نمایشگر سنسور مجاورت، چراغ اعلان LED، دوربین سلفی و گوشی دستگاه قرار دارند. در پایین نیز یک حاشیه باریک وجود داشته و اسکنر اثر انگشت نیز در پشت گوشی یافت می‌شود.

تنها یک گزینه حافظه برای این دستگاه در نظر گرفته شده است؛ ۴ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه به همراه پورت microSD با پشتیبانی تا ۵۱۲ گیگابایت. از آنجایی که این گوشی در برنامه Android One قرار دارد، دارای اندروید اوریو ۸٫۱ است و به زودی باید به اندروید پای ۹ ارتقا پیدا کند.

دوربین اصلی سنسور ۱۶ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.6 دارد در حالی که دوربین سلفی دارای ۸ مگاپیکسل با دریچه دیافراگم f/1.9 بوده و میدان دید ۸۰ درجه‌ای را ارائه می‌دهد. این عریض‌ترین زاویه موجود نیست، اما به اندازه کافی خوب است تا دوستان بیشتری در تصاویرتان جای بگیرند.

G7 One دارای یک پردازنده پرچمدار (البته برای یک سال پیش) و صفحه نمایش با کیفیت بالا به همراه ناتچ است، اما LG در جنبه‌های دیگر نیز همین مقدار خوب عمل کرده است. سازگاری Quad DAC، DTS: X، IP68 و MIL-STD 810G و شارژ سریع ۳٫۰ برای باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعت.

LG G7 Fit

این تولید کننده کره‌ای بار دیگر اعلام کرده که در سه ماهه گذشته عملکرد مناسبی در بخش گوشی‌های هوشمند نداشته است و G7 Fit جدید احتمالا یکی از مدل‌های رقابتی جدید الجی است که می‌تواند شرایط را کمی بهتر کند. این گوشی دارای چیپست اسنپدراگون ۸۲۱ است که تا حدودی قدیمی به حساب می‌آید، اما نمایشگر پرچمدار استفاده شده در ThinQ و One را به همراه ویژگی‌های برتر دیگر آن‌ها حفظ کرده است.

G7 Fit درست مانند G7 One دارای ۴ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه است اما نسخه دیگری با نام +LG G7 Fit در برخی از بازارهای وجود خواهد دشات که دارای ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره سازی بوده، هر دو مدل با دارای درگاه microSD خواهند بود و این شرکت می‌گوید که می‌توانند تا ۲ ترابایت را پشتیبانی کنند، اما همه ما می‌دانیم که این فقط تئوری است، زیرا در عمل و در حال حاضر کارت microSD بزرگتر از ۵۱۲ گیگابایت در بازار وجود ندارد.

مبدل صدای دیجیتال به آنالوگ چهارگانه و قابلیت ضد آب و گرد و غبار نیز در G7 Fit وجود دارد و باتری آن نیز ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعت است. این گوشی در برنامه Android One نیست، به این معنی که ممکن است کمی دیرتر از برادر تازه معرفی شده خود، از اندروید اوریو ۸٫۱ به اندروید پای تغییر کند.

تمام گوشی‌های جدید دارای ابعاد فیزیکی شناخته شده LG G7 ThinQ هستند. ما می‌دانیم که LG G7 One با رنگ‌های آبی مراکشی و مشکی شفقی جدید عرضه می‌شود، در حالی که LG G7 Fit با مشکی شفقی جدید و خاکستری پلاتینیوم در دسترس خواهد بود. آنچه ما نمی‌دانیم قیمت گذاری و زمان در دسترس بودن این دو گوشی است که در اواخر این هفته منتشر خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید