ربات جدید سونی زیبا و در عین حال بسیار گران‌قیمت است - تکفارس 
ربات جدید سونی زیبا و در عین حال بسیار گران‌قیمت است - تکفارس 
ربات جدید سونی زیبا و در عین حال بسیار گران‌قیمت است - تکفارس 

ربات جدید سونی زیبا و در عین حال بسیار گران‌قیمت است

آرین مرادی
۴ شهریور ۱۳۹۷ - 14:00
ربات جدید سونی زیبا و در عین حال بسیار گران‌قیمت است - تکفارس 

اگر به حیوان‌های خانگی علاقه دارید ولی نگهداری از آن‌ها برایتان سخت است، اگر می‌خواهید یک سگ کوچک و وفادار همیشه در کنارتان باشد ولی از کار‌های جانبی آن بیزار هستید، روبات جدید سونی بهترین گزینه برای شما است. برای جزئیات بیشتر با تک‌فارس همراه باشید.

روبات جدید سونی که به شکل یک سگ کوچک است اکنون با تخفیف، تنها به قیمت ۲۹۰۰ دلار به فروش می‌رسد. این سگ از تکنولوژی بالایی برخوردار است و می‌تواند در ۲۲ محور مختلف حرکت کند. این امکانات تا حدودی قیمت آن را توجیه می‌کنند.

چشم‌های این روبات نیز شما را شگفت‌زده می‌کند. به جای چشم‌های این سگ از دو صفحه نمایش OLED استفاده شده است که بسیار زیبا و براق هستند. این روبات به جای بینی، دارای یک دوربین است که بتواند شما و یا هر کس دیگری که روبروی آن قرار دارد را تشخیص دهد. همچنین در قسمت دم نیز دوربینی کار گذاشته شده است تا در هنگام گشت‌وگذار به موانع مختلف برخورد نکند. 

امروزه هوش‌مصنوعی موضوعی است که هر شرکتی در تلاش است آن را در قسمتی از محصولات خود به کار ببرد. پیش از این شرکت ال‌جی (LG) اعلام کرده بود که در حال سرمایه‌گذاری بسیار بزرگی برروی هوش‌مصنوعی است. رئیس دفتر مدیریت شرکت ال‌جی در این رابطه گفته است:

در زندگی امروز برای استفاده از وسایل هوشمند، خودمان نیز باید هوشمند باشیم.

 برای شرکت سونی، هوش مصنوعی تنها وسیله‌ای برای هوشمند کردن وسایل نیست بلکه با کمک آن تجهیزاتی تولید می‌کند که قابلیت اتصال آن‌ها به یکدیگر وجود دارد و حتی ممکن است یکی از آن‌ها بتواند شما را از دیگران تشخیص دهد. 

بله! قابلیت جالب سگ سونی دقیقا همین موضوع است. این سگ می‌تواند تا حدود ۱۰۰ نفر را به خاطر بسپارد و در هنگام روبرویی با هر یک از آن‌ها خاطراتی را که با آن شخص داشته است را مرور کرده و رفتار مناسبی نسبت به شخص مورد نظر از خود نشان دهد. 

مدیر شرکت سونی در آمریکای شمالی در رابطه با این سگ چنین گفته است:

محصول جدید ما توانایی ایجاد رابطه‌ی احساسی با خریدار دارد. قابلیت شناخت افراد مختلف از یکدیگر، رفتاری که بسیار شبیه به یک سگ واقعی است و شخصیت‌پردازی منحصر به فرد آن باعث می‌شود که بین او و اعضای خانواده رابطه‌ای قوی ایجاد شود. 

نظر شما کاربران تک‌فارس در مورد این روبات جدید چیست؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.    

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید