دلیل کندی سرعت گوشی گوگل پیکسل ۲ ایکس ال - تکفارس 
دلیل کندی سرعت گوشی گوگل پیکسل ۲ ایکس ال - تکفارس 
دلیل کندی سرعت گوشی گوگل پیکسل ۲ ایکس ال - تکفارس 

دلیل کندی سرعت گوشی گوگل پیکسل ۲ ایکس ال

سید محمد معلمی
۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - 17:00
دلیل کندی سرعت گوشی گوگل پیکسل ۲ ایکس ال - تکفارس 

از آن جایی که بسیاری از دارندگان گوشی گوگل پیکسل ۲ ایکس ال کاهش سرعت دستگاهشان را گزارش داده‌اند، شرکت تولیدکننده اعلام کرد که ممکن است به زودی دستگاه جدیدی را به متقاضیان اعطا کند زیرا دلایل احتمالی رخ دادن چنین مشکلی را متوجه شده است.

مشکلات گوگل پیکسل ۲ ایکس ال دقیقاً چند ماه پیش از معرفی رسمی گوگل پیکسل ۳ ایکس اتفاق افتاده‌اند بنابراین ممکن است بسیاری از صاحبان این دستگاه به هر شکلی که هست، از این گوشی استفاده نمایند تا پس از معرفی نمونه جدید، شاید با قیمتی کمتر و شاید هم رایگان، گوگل پیکسل ۳ ایکس را دریافت کنند.

آیا گوگل پیکسل ۲ ایکس ال شما هم کند است؟

آنطور که مشخص است، خودِ گوگل نیز از این مشکلات و کندی سرعت گوگل پیکسل ۲ ایکس ال اطلاع دارد زیرا کاربران و دارندگان این گوشی از طریق روش‌های گوناگون، مراتب نارضایتی خود را اعلام کرده‌اند.

آرتم روساکوفسکی، مالک سایت Android Police و یکی از دارندگان گوگل پیکسل ۲ ایکس ال بود که کندی سرعت این گوشی را گزارش داد. به همین دلیل، یکی از مهندسان و اعضای روابط عمومی گوگل برای بررسی مشکل پیش آمده به خانه او رفتند تا دلیل این اتفاق را متوجه شوند. توییتی که آرتم روساکوفسکی در حساب کاربری خود نوشت، بیانگر خبر مهم اما ناگواری است.

او نوشت: مهندس گوگل و مسئول روابط عمومی این کمپانی حدود دو ساعت گوشی کند گوگل پیکسل ۲ ایکس ال را بررسی کردند. بر خلاف یک خودرو پر سروصدا که بعد از بردن به تعمیرگاه دیگر صدایی از آن بیرون نمی‌آید، گوگل پیکسل ۲ ایکس ال آنقدر آهسته بود که خودِ این دو نفر کاملاً شگفت‌زده شده بودند.

زمانی که دو نفر از کارمندان گوگل به خاطر وجود یک مشکل در گوشی گوگل پیکسل ۲ ایکس ال اینقدر متعجب هستند، مشخص می‌شود که مشکل موجود اصلاً ساده نیست.

در ویدیوی ۱۰ ثانیه‌ای که روساکوفسکی به وسیله Google Camera گرفته است، نشان داده شده است که پس از دو بار فشردن دکمه پاور، گوشی هنگ کرده و صفحه لمس و دیگر امکانات نمایشگر آن از کار می‌افتند.

این مشکل از کجا آغاز شد؟

کندی سرعت گوگل پیکسل ۲ ایکس ال از زمان بروزرسانی به اندروید O، نسخه پیش‌نمایش اندروید P و نسخه نهایی اندروید ۹ آغاز شده است.

یک منبع ناشناخته به سایت ۹to5Google اعلام کرده که گوگل تا به حال سه دلیل احتمالی را برای این مشکل گوگل پیکسل ۲ ایکس ال شناخته است. یکی از احتمالات، مشکل سخت‌افزاری است که امکان دارد گوگل به صورت رایگان آن را تعویض نماید. دو دلیل دیگر، ممکن است با بروزرسانی نرم‌افزاری حل شوند.

از گوگل پیکسل ۲ ایکس ال به گوگل پیکسل ۳ ایکس ال

البته همه دارندگان گوگل پیکسل ۲ ایکس ال تا به حال کندی سرعت را تجربه نکرده‌اند ولی آن دسته از افرادی که با این مشکل روبه‌رو شده‌اند، ممکن است تعمیر سخت‌افزاری گوشی آنها به تعویض گوشی با گوگل پیکسل ۳ ایکس ال منجر شود.

هر چند گوگل هنوز به طور رسمی پیکسل ۳ و پیکسل ۳ ایکس ال را معرفی نکرده ولی ویدیوی منتشر شده از این دستگاه نشان می‌دهد که در صفحه نمایش آن یک ناچ بزرگ به کار رفته است و به همراه آن هندزفری‌های سیمی به همراه اتصال یو‌اس‌بی تایپ سی وجود خواهد داشت. دیگر ویدیو منتشر شده از این گوشی نیز نشان می‌دهد که نمایشگر آن ۶٫۷ اینچی خواهد بود و توضیحاتی نیز در مورد مشخصات فنی دوربین و دیگر امکانات آن به اطلاع علاقه‌مندان رسیده است.

اگر شما هم از کسانی هستید که از گوگل پیکسل ۲ ایکس ال استفاده می‌کند، در مورد مشکل گفته شده، نظر خود را با دیگران در قسمت انتهای خبر به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید