ماشین جدید شرکت بوگاتی به نام Divo معرفی شد - تکفارس 
ماشین جدید شرکت بوگاتی به نام Divo معرفی شد - تکفارس 
ماشین جدید شرکت بوگاتی به نام Divo معرفی شد - تکفارس 

ماشین جدید شرکت بوگاتی به نام Divo معرفی شد

آرین مرادی
۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - 19:30
ماشین جدید شرکت بوگاتی به نام Divo معرفی شد - تکفارس 

پس از شایعه‌های بسیاری که پیرامون شرکت بوگاتی و خودروی در دست ساخت آنان بود، اکنون این شرکت به شایعه‌ها پایان داد و اعلام کرد که رسما جمعه ۲ شهریور ماه (۲۴ آگوست) خودروی جدیدی به نام Divo را معرفی خواهد کرد.

ما اطلاعات زیادی در رابطه با این خودرو نداریم ولی اعلام شده است که این خودرو قرار است خودرویی سبک، با تمرکز برروی راحتی کنترل باشد. استفان وینکلمن (Stephan Winkelmann) مدیر‌ این شرکت در رابطه با خودرو جدید چنین بیانیه‌ای منتشر کرده‌است:

ما منتظر نیستیم تا خوشحالی به سراغمان بیاید، ما به سراغ خوشحالی می‌رویم. این دقیقا هدفی است که Divo برای آن ساخته شده است. ما می‌خواهیم که مردم را در سراسر جهان هیجان‌زده کنیم. در این پروژه، تیم بوگاتی این فرصت را دارد که DNA خودرو‌ها را یک پله پیشرفته‌تر و سیستم کنترل ماشین را نیز بسیار راحت‌تر کند.

شرکت بوگاتی قول داده است که شما در ماشین احساس سبکی کامل کنید، حتی در مواقعی که به خودرو فشار می‌آورید و یا با سرعت بالا حرکت می‌کنید. همچنین عکسی نیز از این خودرو منتشر شده که آن را زیر یک پوشش آبی نشان می‌دهد، و این خود بیانگر آن است که این خودرو طراحی منحصر به فرد خود را دارا است.

هرچند که اصلا جای تعجبی ندارد اگر مدل جدید شرکت بوگاتی از موتور قدرتمند نسخه‌ی پیشین استفاده کند؛ موتوری با قدرت ۱۵۰۰ اسب‌بخار اصلا نیازی به تعویض ندارد و با توجه به این که بوگاتی بر روی سبک‌تر کردن خوردرو توجه ویژه ای کرده‌، خیالمان از این بابت کاملا راحت شده است.

قابل ذکر است که تنها ۴۰ نسخه از این خودرو تولید خواهدشد و قیمت پایه‌ی آن برابر با ۵ میلیون یورو که معادل ۵٫۶ میلیون دلار است می‌باشد. 

شرکت بوگاتی توضیحاتی در رابطه با نام این خودرو داده است. به گفته‌ی سران شرکت اسم این خودرو از نام راننده مسابقه‌ی مشهور آلبرت دیوو (Albert Divo) الهام گرفته‌است.

نظر شما کاربران تک‌فارس در مورد خودروی جدید شرکت بوگاتی چیست؟

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید