گوگل مراقب سلامتی شما است - تکفارس 
گوگل مراقب سلامتی شما است - تکفارس 
گوگل مراقب سلامتی شما است - تکفارس 

گوگل مراقب سلامتی شما است

آرین مرادی
۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - 14:00
گوگل مراقب سلامتی شما است - تکفارس 

ساعت بعدی گوگل ممکن است با یک ویژگی جدید برای سلامتی بدن همراه باشد. این کمپانی اعلام کرده است که در حال بررسی و توسعه این ویژگی بر روی ساعت‌های خود است.

اسم این ویژگی مربی گوگل (Google coach) است که البته ممکن است قبل از عرضه تغییر کند. علاوه بر کنترل فعالیت‌های روزانه، مربی گوگل ظاهرا قصد دارد شما را با هدف فعال بودن، با انگیزه نگه دارد. این برنامه با استفاده از اطلاعات سلامتی و تندرستی شما که به حساب گوگل شما متصل است، برای شما تمارینی را در نظر می‌گیرد؛ البته اگر شما وقت کافی برای انجام آن تمارین را نداشته باشید آن‌ها را با فعالیت‌های دیگر جایگزین می‌کند. اگر شما از انجام آن‌ها به شدت خسته شوید این مربی کار‌های شما را مورد بررسی قرار می‌دهد و آن‌ها را اصلاح و یا مجددا جایگزین می‌کند.

مثل همه‌ی برنامه‌های سلامت، این مربی گوگل نیز مواد غدایی و مغذی شما را کنترل می‌کند و به شما پیشنهاد‌های ویژه‌ای در مورد غدا ارائه می‌کند. چه این برنامه هفتگی غذایی و چه لیست خرید باشد، این دستیار همه‌ی این پیشنهادات را مستقیما به ایمیل شما ارسال می‌کند تا شما به راحتی به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

شرکت گوگل همچنین اعلام کرد که این مربی می‌تواند بسته به محلی که در آن هستید به شما غذا‌های سالم آن محل را پیشنهاد کند. در این صورت شما مجبور به جستجو در منو‌های رستوران‌ها برای پیدا کردن غذا‌های سالم نیستید.

گزارش‌هایی بیان می‌کنند که مربی گوگل در برنامه‌ی Wear OS به صورت یک ویژگی درون برنامه‌ای وجود خواهد داشت و کاربران به قابلیت‌های دیگر این برنامه که شامل مقدار کالری سوزانده شده ویا مقدار مسافت طی شده است دسترسی خواهند داشت. شرکت گوگل اعلام کرده است که این مربی گوگل در آینده‌ای نه چندان دور در گوگل هوم (Google home) و تلویزیون‌های اندروید قابل دسترسی خواهد شد.

به اشتراک گذاشتن نظرات و پیشنهاداتی که باعث بهبود کارکرد و توصیه‌های عاقلانه‌تر مربی گوگل شود نباید مشکل بزرگی برای کاربران باشد. اما بعد از ماجرای استفاده‌ی گوگل از محل کاربران که بدون اجازه آن‌ها بود این شرکت زیر بررسی شدیدی در این هفته قرار گرفته است.

نظر شما کاربران تک‌فارس در مورد مربی گوگل چیست؟ باز هم به باشگاه می‌روید؟

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید