Rome: Total War به آیفون می‌آید - تکفارس 
Rome: Total War به آیفون می‌آید - تکفارس 
Rome: Total War به آیفون می‌آید - تکفارس 

Rome: Total War به آیفون می‌آید

آرین مرادی
۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - 13:00
Rome: Total War به آیفون می‌آید - تکفارس 

بعد از تحسین و تمجید‌های فراوان از بازی روم توتال وار (Rome: Total War) که برای دستگاه آیپد عرضه شده‌بود، سازندگان و توسعه ‌دهندگان این بازی اعلام کردند که کاربران گوشی‌های آیفون نیز از تاریخ اول شهریور (۲۳ آگوست) می‌توانند این بازی را در دستگاه خود تجربه کنند.

بازی روم‌توتال‌وار هم‌اکنون در اپ‌استور(App Store) قابل دسترسی است و با قیمت ۹ دلار فروخته می‌شود؛ اما اگر قبلا آن را خریداری کرده‌اید، می‌توانید به صورت رایگان آن را در گوشی آیفون خود نصب کنید.

به‌علاوه در صورت انتقال سیو بازیتان از آیپد به آیفون می‌توانید روند بازی را از همان‌جای قبل ادامه دهید. به خاطر داشته باشید که همه‌ی دستگاه‌های آیفون با این بازی سازگار نیستند اما اکثر آن‌ها اجازه بازی را به شما می‌دهند: آیفون ۸، آیفون ۷، آیفون ۶S، آیفون ۶، آیفون X، آیفون SE و آیفون ۵s.

اگر تا الان این بازی را روی آیپد تجربه نکرده‌اید باید بدانید که بازی روم‌توتال‌وار برای آیفون تجربه‌ای کامل‌ را برای شما به ارمغان می‌آورد.همچنین کمپانی بازی فرال (Feral) اعلام کرد بازی روم‌توتال‌وار از آخرین نسخه‌ی IOS استفاده می‌کند تا با کارایی بالاتر و گرافیکی بهتر و هم‌چنین کاهش مصرف باتری همراه باشد.

علاوه بر داشتن گوشی آیفونی که بازی را پشتیبانی کند، داشتن حداقل ۴ گیگابایت حافظه خالی برای نصب این بازی مورد نیاز‌است. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید صفحه‌ی این بازی را در اپ‌استور دنبال کنید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید