اسلحه‌ی جدید Fortnite بازی را جذاب‌تر می‌کند - تکفارس 
اسلحه‌ی جدید Fortnite بازی را جذاب‌تر می‌کند - تکفارس 
اسلحه‌ی جدید Fortnite بازی را جذاب‌تر می‌کند - تکفارس 

اسلحه‌ی جدید Fortnite بازی را جذاب‌تر می‌کند

آرین مرادی
۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - 22:30
اسلحه‌ی جدید Fortnite بازی را جذاب‌تر می‌کند - تکفارس 

سبک بازی بتل‌رویال در چند ماهه‌ی اخیر طرفداران سرسختی برای خود دست‌وپا کرده‌است. از موفق‌‌ترین این بازی‌ها نیز می‌توان به بازی Fortnite اشاره کرد. امروز پس از ماه‌‌ها شایعه در مورد سلاح جدید این بازی، تایید شد که یک سلاح اسنایپر به بازی اضافه خواهد‌شد. با ادامه‌ی خبر با تک‌فارس همراه باشید. 

اسنایپر جدید این بازی که جزو اسلحه‌های سری Epic دسته‌بندی می‌شود توان بسیار بالایی در آسیب رساندن به ساختمان‌ها و یا اشیاء دارد به طوری که هر گونه دیواری را تنها با یک گلوله از بین می‌برد. کاملا واضح است که با عرضه شدن این سلاح، بازی دچار تغییر بسیار بزرگی خواهد‌شد: دیگر خبری از پشت دیوار‌ ماندن‌های طولانی در بازی نخواهد‌بود.

در رابطه با قدرت این اسنایپر اگر بخواهیم توضیح بدهیم، باید بگوییم که اگر گلوله به بدن حریف اصابت کند حدود ۱۵۰ از سلامتی حریف و اگر به سر حریف برخورد کند ۳۴۲ از سلامتی رقیب شما کم خواهد‌شد. اگر این اخبار درست باشند، تنها با یک گلوله شما می‌توانید هر بازیکنی را از دور رقابت خارج کنید، و تفاوتی نمی‌کند که طرف مقابل سپر داشته باشد و یا خیر. از طرف دیگر نقطه ضعف این اسلحه سرعت پایین عوض کردن خشاب آن است که فرد را برای مدت کوتاهی کاملا آسیب‌پذیر می‌کند.

هرچند که این اسلحه در هنگام نبرد نیز می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد ولی هدف اصلی سازندگان از عرضه‌ی آن نابود کردن دیوار‌ها و ساختمان‌ها بوده‌است. در تریلر نشان‌ داده شده در رابطه با این تک‌تیرانداز ، تنها با یک گلوله دیواری فولادین با سلامتی ۴۰۰ از بین می‌رود که کاملا شما را از کاور گرفتن‌های طولانی پشت یک دیوار منصرف می‌کند. 

درست است که این اسلحه قدرت بالایی دارد ولی اصلا نمی‌توان این برداشت را کرد که  بازیکن دارای این اسلحه جزو شانس‌های برتر برد در بازی است، کافی است یک بار تیر او به شما اصابت نکند و پس از آن در مدت زمان طولانی تعویض خشاب می‌توانید به درستی از خجالت رقیب خود در بیایید.

نظر شما کاربران تک‌فارس در مورد اسلحه‌ی جدید این بازی چیست؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید