دوشاخه‌های هوشمند TP-Link با تخفیف در آمازون عرضه می‌شوند - تکفارس 
دوشاخه‌های هوشمند TP-Link با تخفیف در آمازون عرضه می‌شوند - تکفارس 
دوشاخه‌های هوشمند TP-Link با تخفیف در آمازون عرضه می‌شوند - تکفارس 

دوشاخه‌های هوشمند TP-Link با تخفیف در آمازون عرضه می‌شوند

آرین مرادی
۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - 13:00
دوشاخه‌های هوشمند TP-Link با تخفیف در آمازون عرضه می‌شوند - تکفارس 

زمانی که مردم راجع به تکنولوژی هوشمند خانه صحبت می‌کنند  معمولا قبل از هر چیزی از الکسا(Alexa)، گوگل هوم(Google Home) و یا سیری یاد می‌کنند. این درست است که هوش مصنوعی دارای سیستمی برای عملکرد‌های مختلف است اما عملکرد هوش مصنوعی کاملا به تعداد دستگاه‌های موجود در خانه که مکمل آن هستند وابسته است. شما همیشه می‌توانید از الکسا بخواهید که تستر، پلوپز و یا فن شما را روشن کند. اما اگر آن دستگاه‌ها آنقدر هوشمند نباشند که بتوانند دستورات شما را بفهمند، هیچ اتفاقی نخواهد افتاد. اگر الان به یکی از وسایل مورد علاقه شما توهین کردم، عذر خواهی می‌کنم. برای جزئیات بیشتر با تک‌فارس همراه باشید.

خوشبختانه راهی برای اضافه کردن درجه‌ای از عملکرد الکسا به هر یک از آن وسیله‌ها وجود دارد؛ دوشاخه هوشمند تی‌پی‌لینک(TP-Link). شما می‌توانید به مدت محدود یکی از آن‌ها را از سایت آمازون به قیمت فقط ۱۶ دلار خریداری کنید.

زیبایی یک دوشاخه هوشمند بی‌سیم این است که می‌تواند تقریبا همه‌ی وسایل الکترونیکی را به یک دستگاه هوشمند تبدیل کند. دوشاخه هوشمند تی‌پی لینک با الکسا و گوگل اسیستنت (Google assistant) برای فعال‌سازی با استفاده از صدا ارتباط برقرار می‌کند. اگر شما هم‌اکنون الکسا یا گوگل هوم را ندارید، نگران نباشید، این دستگاه می‌تواند مستقیما به گوشی هوشمند شما نیز متصل گردد. این ایده می‌تواند به نظر جذاب باشد که پریز هایتان را فقط با صدایتان یا با لمس یک دکمه فعال کنید اما این تنها کوچک‌ترین مزیت این دستگاه است. شما می‌توانید با این دستگاه مقدار مصرف انرژی توسط وسایل داخل پریز را مشاهده کنید و هم‌چنین با گذاشتن زمان‌ و برنامه‌های مشخص، از مصرف بیش از حد ماهانه خود جلوگیری کنید. این وجه برنامه ریزی می‌تواند به عنوان یک سیستم امنیتی خانه نیز عمل کند، به گونه‌ای که در نبود شما با روشن و خاموش کردن چراغ‌های خانه در زمان‌های مشخص این فکر را برای دیگران ایجاد می‌کند که افرادی هم‌اکنون در خانه هستند و از سرقت جلوگیری می‌شود.

تی‌پی لینک یکی از مطمئن‌ترین برند‌های دوشاخه هوشمند در فروشگاه‌ها است. اگر شما برای ارتقاء خانه هوشمندتان در حال حاضر یا در آینده برنامه‌ای دارید، اکنون بهترین موقع برای خرید این دستگاه با قیمتی استثنائی ۱۶ دلار از سایت آمازون است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید