از طریق Facebook برای خودتان معلم پیدا کنید - تکفارس 
از طریق Facebook برای خودتان معلم پیدا کنید - تکفارس 
از طریق Facebook برای خودتان معلم پیدا کنید - تکفارس 

از طریق Facebook برای خودتان معلم پیدا کنید

آرین مرادی
۱۹ مرداد ۱۳۹۷ - 20:30
از طریق Facebook برای خودتان معلم پیدا کنید - تکفارس 

فیسبوک یکی از محبوب‌ترین و البته موفق‌ترین جوامع مجازی است که تاریخ تا به حال به خود دیده‌است. تا کنون، فیسبوک مکانی بود برای پیدا کردن کار، آشنا شدن با دیگران و یا حتی فقط گشت‌وگذار. ولی امروز فیسبوک قدمی رو به جلو برداشته‌است. با ادامه‌ی خبر با تکفارس همراه باشید.

در تاریخ ۹ آگوست، فیسبوک قسمتی را در گروه‌ها راه‌اندازی کرد به اسم Mentorship. این قسمت به کاربران این شبکه اجتماعی این اجازه را می‌دهد که برای خود، در حیطه فعالیتی خود و حتی در کار‌های فنی و تخصصی برای خود معلم پیدا کنند. فعال کردن این قابلیت بر عهده‌ی مدیر گروه می‌باشد و پس از فعال سازی، کاربران و اعضای آن گروه باید آمادگی خود را نسبت به این که می‌خواهد معلم باشند و یا کارآموز اعلام کنند.

مدیر گروه مسئول هماهنگ کردن دانش‌آموزان با معلمان احتمالی است. گروه‌های تشکیل شده از معلم و دانش‌آموز می‌توانند در خود گروه، و یا به طور خصوصی با هم ارتباط برقرار کنند. فیسبوک اعلام کرده که مکالمه‌های افراد در این حیطه کاملا ایمن، و شخصی هستند و به این معنا است که مدیر گروه هیچ‌گونه دسترسی به مکالمه‌های بین کارآموز و معلم ندارد.

همچنین اعلام شده که کاربران زیر سن قانونی(۱۸ سال) قادر به استفاده از این قابلیت در فیسبوک نیستند.

یکی از مدیران فیسبوک در این مورد پستی منتشر کرده است:

هدف ما این است که برای کاربر‌هایمان وسایلی را تهیه کنیم که به کمک آن‌ها به پشتیبانی که نیاز دارند برسند، و ما امیدواریم چنین سیستمی باعث ایجاد روابطی شود که کاربران بتوانند راحت‌‌تر به هدف‌هایشان برسند.

این سیستم تا کنون با نظرات مثبت مردم همراه شده، و یکی از جالب‌ترین نتایج آن نوجوانی بوده که تفریحاتش را با کمک این برنامه و معلمش، به یک کار و تجارت تبدیل کرده‌است.

نظر شما کاربران تک‌فارس در مورد این قابلیت جدید فیسبوک چیست؟ 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید