Galaxy Home معرفی شد - تکفارس 
Galaxy Home معرفی شد - تکفارس 
Galaxy Home معرفی شد - تکفارس 

Galaxy Home معرفی شد

آرین مرادی
۱۹ مرداد ۱۳۹۷ - 20:00
Galaxy Home معرفی شد - تکفارس 

پس از موفقیت Google Home و Amazon Echo نوبت سامسونگ بود که قدمی در این مسیر بردارد، و همین‌طور هم شد. سامسونگ Galaxy Home (متوجه شباهت شدید؟!!) را معرفی کرد که از دستیار مجازی خود سامسونگ، یعنی Bixby استفاده می‌کند. با ادامه‌ی خبر با تک‌فارس همراه باشید.

سامسونگ ادعا کرده است که Galaxy Home، می‌تواند Bixby، کیفیت صدای عالی و طراحی بسیار مدرن و زیبا را همگی با هم داشته‌باشد و حاوی ۶ بلندگو می‌باشد. همچنین دارای ۸ میکروفون است که بتواند صدای شما را در تمامی نقاط خانه داشته‌باشد تا در مواقعی که شما Bixby را صدا می‌زنید، سریع عکس‌العمل نشان بدهد. 

سامسونگ این بلندگو را به طور جالبی طراحی کرده‌‎است که آن را نسبت به رقیبانش متمایز می‌کند. بلندگو بر روی ۳ پایه استوار است و شکل کروی آن شما را یاد آناناس می‌اندازد! در مورد اندازه‌ی این بلندگو، هنوز نمی‌توانیم نظر دقیقی بدهیم ولی قطعا بزرگ‌تر از بلندگو‌های Google Home می‌باشد.

از طرفی دیگر،Galaxy Home را می‌توان خانه‌ای برای Bixby در نظر گرفت. سامسونگ دستیار هوشمندش را طی به‌روزرسانی‌هایی کارآمد‌تر کرده‌است. اکنون Bixby قابلیت درک تاریخ و وقایعی که در آن تاریخ روی داده‌است را نیز دارد، همچنین دیگر نیازی نیست برای ادامه‌ی یک مکالمه با Bixby موضوع آن‌را چندین بار تکرار کنید. این مشکل به کلی حل شده‌است. 

اگر برای Galaxy Home هیجان‌زده هستید و می‌خواهید زمان دقیق انتشار آن‌را بدانید، باید کمی صبر کنید. سامسونگ هنوز تاریخ انتشار دقیقی را ارائه نداده‌است. طبق گفته‌های سامسونگ، موارد بالا اطلاعات کمی از Galaxy Home است و برای اطلاعات بیشتر باید منتظر کنفرانس بعدی سامسونگ که در تاریخ ۷ نوامبر(۱۶ آبان) برگزار می‌شود،باشیم. البته ممکن است در کنفرانس بعدی نیز شاهد تاریخ دقیقی برای انتشار Galaxy Home نباشیم. 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید