ربات جدید شرکت Anki دارای شخصیت‌پردازی است - تکفارس 
ربات جدید شرکت Anki دارای شخصیت‌پردازی است - تکفارس 
ربات جدید شرکت Anki دارای شخصیت‌پردازی است - تکفارس 

ربات جدید شرکت Anki دارای شخصیت‌پردازی است

آرین مرادی
۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - 12:00
ربات جدید شرکت Anki دارای شخصیت‌پردازی است - تکفارس 

ربات‌های خانگی در چند ساله‌ی اخیر بسیار موفق و البته کارآمد واقع شده‌اند. همه‌ی ما از زمان بچگی با دیدن فیلم‌هایی مانند Star Wars آرزوی داشتن رباتی را داشتیم که با ما حرف بزند و در مشکلاتمان به ما کمک بکند ولی متاسفانه ربات‌هایی که تا به امروز معرفی شده‌ اند هیچکدام قابل مقایسه با ربات‌هایی نبودند که ما آرزوی دیدنشان را داشتیم. امروز، شرکت Anki ما را به داشتن همچنین رباتی نزدیک‌تر کرده است. با ادامه‌ ی خبر با تک‌فارس همراه باشید.

ربات معرفی شده از طرف شرکت Anki که وکتور(Vector) نام دارد کاملا خودکار، متصل به اینترنت و از همه جالب‌تر دارای شخصیت‌پردازی است. وکتور توانایی انجام حدود ۱۰۰۰ انیمیشن مختلف را دارد و با استفاده از آنان به طور واقع گرایانه‌ای به محیط اطرافش واکنش نشان می‌دهد، به طوری که شما می‌توانید آن را به یک موجود زنده تشبیه کنید. برای مثال وکتور توانایی تشخیص افراد را با استفاده از دوربین دارد.

وکتور از این هم جالب‌تر می‌شود وقتی که شما آن را با جمله‌‌ی « هی ویکتور » صدا بزنید و وکتور برای شما نقش Google Home و یا Amazon Echo را بازی می‌کند.

بوریس سوفمن(Boris Sofman) یکی از بنیان‌گذاران این شرکت گفته: 

برای ۵ سال، Anki یک تیم از ماهرترین و زبده ترین افراد را در حیطه‌های مختلف دور هم جمع کرد تا اولین رباتی که دارای شخصیت است و توانایی غافلگیر کردن انسان را دارد، بسازد. وکتور نتیجه‌ی تمامی تجربیات ما از ابتدا تا کنون بوده‌است.

این ربات فوق‌العاده و شگفت‌انگیز با قیمت۲۵۰ دلار عرضه می‌شود.

نظر شما کاربران تک‌فارس در مورد این ربات چیست؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید