تصاویر جدیدی از گوشی Pixel 3 XL منتشر شد - تکفارس 
تصاویر جدیدی از گوشی Pixel 3 XL منتشر شد - تکفارس 
تصاویر جدیدی از گوشی Pixel 3 XL منتشر شد - تکفارس 

تصاویر جدیدی از گوشی Pixel 3 XL منتشر شد

علیرضا هاشمی
۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - 08:00
تصاویر جدیدی از گوشی Pixel 3 XL منتشر شد - تکفارس 

گرچه بسیاری از ما انتظار داشتیم که گوگل نسخه‌‌ی جدید سیستم‌ عامل اندروید را در روز ۲۰ آگوست عرضه کند، اما به نظر می‌رسد که غول جستجو تصمیم گرفته توجهات رو معطوف خود کند و حواس‌ها را از سمت گوشی گلکسی Note 9 دور کند. همانطور که بسیاری از شما می‌دانید، فردا قرار است سامسونگ به صورت رسمی گوشی گلکسی Note 9 را معرفی کند اما گوگل نیز برنامه‌های خود را دارد. برای جزئیات بیشتر با تکفارس همراه باشید.

زمانی که تمامی خبرگزاری در چند روز گذشته تنها از گوشی پرچمدار جدید سامسونگ، گلکسی Note 9 سخن می‌گفتند، گوگل در حال آماده‌ سازی برای عرضه اندروید Pie بر روی گوشی‌های Pixel بود. اکنون تصاویری جدیدی از گوشی Pixel 3 XL در فضای مجازی پخش شده که نمای جلویی و پشتی گوشی کاملا در آن مشخص است.

به نظر می‌رسد این تصاویر در واحد تولیدی این گوشی گرفته شده‌اند و احتمالا ظاهر پرچمدار گوگل نزدیک به تصاویر منتشر شده خواهد بود. اگر شما تصاویری که هفته‌ی قبل از نسخه‌ی سفید رنگ Pixel 3 XL، منتشر شده بود را مشاهده کرده باشید، متوجه خواهید شد که تصاویر جدید با تصاویر قبلی مطابقت دارد.

تصاویر جدیدی از گوشی Pixel 3 XL منتشر شد - تکفارس 

یک وبلاگ نویس روسی این تصاویر را به همراه یک ویدیو از بازگشایی جعبه گوشی Pixel 3 XL را به خبرگزاری‌ها ارسال کرده است و می‌توان گوشی را از تمام زوایا ملاحضه کرد. همانطور که انتظار داشتیم گوگل از ترند بازار پیروی کرده و قرار است گوشی Pixel 3 XL در بالای صفحه نمایش از Notch بهره ببرد اما خبر بد این است که گوگل جک ۳٫۵ میلیمتری صوتی را از آن حذف کرده است. در عوض، یکی از تصاویر گرفته شده از درون جعبه به ما نشان می‌دهد که گوگل قرار است گوشی Pixel 3 XL را به همراه هنذفری‌های با پورت USB Type-C عرضه کند.

تصاویر جدیدی از گوشی Pixel 3 XL منتشر شد - تکفارس 

باقی تصاویر، برخی دیگر از جزئیات مربوط به گوشی Pixel 3 XL را تایید می‌کنند همانند پردازنده‌‌‌ی قدرتمند Snapdragon ۸۴۵، حافظه‌ رم ۴ گیگابایتی و اندروید Pie که بر اساس سنت همیشگی گوگل، گوشی‌های خود را با جدیدترین نسخه اندروید عرضه می‌کند. صفحه نمایش گوشی از رزولوشن ۱۴۴۰*۲۹۶۰ پیکسل بهره می‌برد که تراکمی معادل ۴۹۴ پیکسل را به ارمغان می‌آورد.

انتظار می‌رود که گوگل گوشی‌های ۳ Pixel و Pixel 3 XL را در روز ۴ اکتبر معرفی کند و پیش فروش گوشی چند روز پس از آن در فروشگاه پلی استور آغاز شود.

نظر شما کاربران تکفارس در رابطه با گوشی Pixel 3 XL چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید