فروش AirPod برای اولین بار با تخفیف - تکفارس 
فروش AirPod برای اولین بار با تخفیف - تکفارس 
فروش AirPod برای اولین بار با تخفیف - تکفارس 

فروش AirPod برای اولین بار با تخفیف

آرین مرادی
۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - 14:00
فروش AirPod برای اولین بار با تخفیف - تکفارس 

AirPod یک نوآوری جدید در حیطه‌ی گوش دادن به موسیقی بود و همانند هر نوآوری و اختراع دیگر، با نظرات و انتقادات مخالفی نیز روبرو شد. اگرچه AirPod برای رهایی از پیچ‌خوردگی سیم‌های هدفون ساخته شده بود و این کار را به بهترین نحو ممکن انجام داد، ولی کسانی هستند که هنوز راضی به استفاده از بلوتوث برای گوش دادن به موسیقی نیستند. هنگامی که یک کمپانی قدمی رو به جلو بر می‌دارد، امری طبیعی است که تعدادی از مشتریان آن کمپانی با آن تغییر و یا پیشرفت موافق نباشند، و این امر موقعی که شما قیمت ۱۵۹ دلار را روی کالای خود بگذارید، حتی طبیعی تر نیز می‌شود.

از حدود دو سال پیش که AirPod عرضه شد، قیمت آن ثابت روی ۱۵۹ دلار مانده‌است. برای اولین بار از زمان انتشار این وسیله، اکنون شاهد کاهش قیمت آن هستیم. هنوز هم کاملا آشکار نیست که چرا چنین اتفاقی در حال رخ دادن است ولی حدس بر این است که با عرضه‌ی AirPod جدید که احتمالا قیمت بسیار بالایی نیز خواهد داشت، قیمت این نسل از آن، رو به کاهش گذاشته‌است. اگرچه  AirPod هنوز هم در فروشگاه اپل به قیمت ۱۵۹ دلار فروخته می‌شود ولی شما می‌توانید آن را با قیمت ۱۴۵ دلار از آمازون خریداری کنید. قابل ذکر است که این قیمت برای AirPod کمترین قیمتی است که از لحظه‌ی انتشار آن تا به اکنون دیده‌ایم.

هر وقت که می‌خواهید برای خودتان یک هدفون بخرید، احتمالا قیمت آن به نظرتان کمی زیاد و غیر منطقی می‌آید. شما می‌توانید یک هدفون ارزان قیمت بخرید و با خیال راحت از کنارAirPod بگذرید و از فروشگاه خارج شوید، ولی حقیقت امر این است که شما دقیقا با توجه به مبلغی که پرداخت می‌کنید جنس با کیفیت دریافت می‌کنید. اگر می‌خواهید هدفونی داشته باشید که از نظر کیفیت صدا عالی باشد و استحکام بدنه و کارایی آن نیز در حد مطلوب و بسیار خوبی قرار داشته‌باشد، AirPod بهترین گزینه برای شما نیست، بلکه تنها گزینه برای شما است.

نظر شما کاربران تک‌فارس در مورد این تخفیف‌ها چیست؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.   

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید