Outlook.com مجهز به ماد تیره رنگ خواهد شد - تکفارس 
Outlook.com مجهز به ماد تیره رنگ خواهد شد - تکفارس 
Outlook.com مجهز به ماد تیره رنگ خواهد شد - تکفارس 

Outlook.com مجهز به ماد تیره رنگ خواهد شد

امیر مریخ
۳ مرداد ۱۳۹۷ - 16:04
Outlook.com مجهز به ماد تیره رنگ خواهد شد - تکفارس 

مایکروسافت به تازگی از یک ماد تیره رنگ برای وبسایت نامه‌رسان شرکت، یعنی Outlook.com پرده برداشته است. این شرکت سازنده‌ی نرم افزارهای عمومی، پیش از این در طی ماه اخیر در مورد یک ماد تیره رنگ، تبلیغاتی انجام داده بود، و در سال گذشته نیز به طور محدود و کوتاه از یک ماد تیره‌ی اولیه برای وبسایت خود و تنها در روز هالووین استفاده کرده بود.

این ماد تیره‌ی جدید که به طور دائمی مورد استفاده قرار خواهد گرفت، از طریق منوی تنظیمات سریع (quick settings toggle) قابل فعال سازی است. این ماد در حال حاضر تنها با یک تم آبی رنگ پیشفرض در اختیار کاربران قرار گرفته است. ماد تیره‌ی جدید نسبت به نسخه‌ی اولیه خود که در روز هالووین مورد استفاده قرار گرفت، بهینه‌تر و ملایم‌تر از نظر رنگ‌بندی شده است. در نسخه‌ی اولیه‌ی این ماد بیشتر فضا به رنگ سیاه بود اما در نسخه‌ی فعلی ظاهر ماد بیشتر به رنگ خاکستری درآمده است.

یکی از خواسته شده‌ترین مادها که کابران Outlook.com از مایکروسافت برای انتشار آن طلب می‌کردند، طراحی یک ماده تیره برای سرویس پیامرسان تحت وب این شرکت بود، و شرکت هم در جواب به حجم عظیم درخواست‌ها اعلام داشت که تا به کنون در حال طراحی مجدد رنگ بندی‌ها و بازنویسی چند باره‌ی کدهای ماد اولیه جهت انتشار آن در روز اخیر بوده است. وب‌سایت Outlook.com در حال حاضر بیش از ۴۰۰ میلیون کاربر فعال داشته و مایکروسافت به تازگی نیز ویژگی‌های جدیدی را برای این پیامرسان طراحی کرده است. از این به روز رسانی‌های جدید می‌توان به افزوده شدن ویژگی‌ها و طراحی‌های جدید برای بخش تقویم و لیست کاربران یه همان Contact List وب‌سایت Outlook.com اشاره کرد. آیا تا به حال از سرویس Outlook استفاده کرده‌اید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید